Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 22 september 2020

Wij hadden voor 6 dagen een grote kamer geboekt daar later meer voor betaald r twee keer over gebeld ook voor een parkeerplaats eenmaal aan gekomen kreeg ik een 4 persoons kamer aan geboden de parking was vol dus moest ik ergens anders heen maar goed ik kwam op de kamer en ben gelijk weer naar de balie gegaan dat ik een andere kamer wil dat dit niet normaal was voor 650 euro ze zei sorry zit vol zal kijken of ik wat kan doe de volgende dag weer gevraagd nee heb niets dus dacht zie het wel de slaapkamer was 2bij3 echt klein er stonden twee eens persoon bedden met een ruimte van 15 cm tussen elkaar geen nacht kastje je bril lag je op de grond de koelkast wiebelde de uit zicht was één vieze oude dak de bank was dan ook een bed zei ze hoorde later dat was de dag voor ik naar huis ging van de schoonmaakster dat die al van donderdag leeg stond dat was dus twee dagen later als dat wij daar waren dat die leeg stond onze bedden en handdoeken zijboord in die 6 dagen niet verschoond kreeg van hun 100 euro terug voor het ongemak pa de wc deur kon ook niet helemaal los kwam die tegen de wc aan zie foto’s

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen in dit knusse hotel. We hadden een kamer bovenin met balkon dat niet al te ruim was, een van ons moest op bed plaatsnemen om te kunnen passeren. Op het balkon kun je de straat goed overzien en ook helaas bij de buren meeluisteren, ze zitten net nog niet op schoot. Kamer en badkamer zeer schoon en s morgens een prima ontbij

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020

Een prima ontvangst, aardige receptioniste. Parkeren is mogelijk op privéles (400 meter van hotel). Ligging ideaal, midden in het centrum. Om het hoekje begint een straat met cafe’s en restaurants. Hierdoor wel wat rumoerig ‘s nachts.
Kamer is klein maar redelijk compleet. Geen koelkasten bijvoorbeeld. Badkamer met douche, toilet en wastafelcombi. Prima voor 1 nacht, wel zachte matrassen op het bed.
Regels Corona worden zo goed mogelijk toegepast, hierdoor wordt het ontbijt uitgeserveerd aan tafel met een klein buffetje ivm bacon, roerei. Je kunt vragen als er onvoldoende broodjes of iets dergelijks zijn.
Tip voor het hotel: zelf actief per tafel navragen of alles voldoende is.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Een paar heerlijke dagen gehad. Super vriendelijke ontvangst, alles goed geregeld en een goed ontbijt(inclusief Zalm & brie). Had de junior suite, mooie grote kamer met gezellig balkonnetje en mooi overzicht over het plein. In de buurt zeker genoeg terassen om je heerlijk te vermaken. Ik vind het een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 juni 2020

Hier samen met een vriendin een weekend geweest in het appartementen complex. Dit in de Corona tijd.
Erg leuke eigenaar. Aangezien we dit weekend de enige gasten in het hotel waren konden we kiezen of we het ontbijt op de kamer of in de ontbijtzaal wouden hebben. Wij kozen er voor om het op kamer te hebben. En konden zelf aangegeven wat we wouden hebben en hoe laat. Het was een perfect ontbijt goed verzorgend.

Het hotel/appartement staat op een mooie locatie midden in het centrum van Valkenburg en heeft ze eigen parkeerterrein voor 10,- per dag. Hier kun je onbeperkt je auto neer zetten als het niet vol is.

Hotel/appartement is erg schoon en netjes. Als je iets mist kan je dit altijd aangeven en wordt er voor gezorgd dat het in orde komt. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2020