Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 137
Expedia.comUS$ 194
TravelocityUS$ 158
PricelineUS$ 137
Trip.comUS$ 203
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Rustig gelegen met aan de ene kant de restaurants en aan de andere kant de winkels. Alles op loopafstand. Comfortkamer 34, is niet al te groot, maar alles is er, alles is schoon, en redelijk nieuw en dus netjes. Klein balkon met heerlijk uitzicht. Uitstekend ontbijt. Meer dan goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Leuk hotel in het centrum van Valkenburg. De kamers waren goed en erg hygiënisch. Het personeel was top. Ze waren attent en aardig. Het ontbijt was super lekker. Tegen betaling kun je een parkeerplek huren.

Kamertip: er is een kleine lift.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een ideale locatie, mideen in het centrum en naast de kerstmarkt van valkenburg. Of gewoon de winkels, de rest van het jaar. Het hotel zelf laat wat te wensen over, maar is verder prima. We vonden het wel erg duur in verhouding met de kwaliteit (kleine kamer, kleine badkamer zonder afzuig systeem, krakende vloeren, trap valt bijna uit elkaar en de lift is best oud, matig ontbijt, maar wel schoon overal)

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Prettig hotel en vriendelijk personeel. Gezellige ontbijtzaal waar ook in de avond een lekker drankje genuttigd kan worden. Het ontbijt was erg smakelijk met voldoende keus. Kamer was krap, maar wel schoon met alle nodige voorzieningen. Centraal gelegen, enkele honderden meters lopen maar het centrum.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 november 2019

De junior suite was heel klein. Mijn man kon niet normaal op het toilet zitten omdat de ruimte te klein was. Je moest in bad douchen maar omdat het plafond heel laag was, kon zelfs ik daar niet staan. Geen airco aanwezig en 's nachts veel overlast van het uitgaansleven. Tweede nacht de kamer kunnen ruilen voor het appartement. Was beter, maar aan het bed ontbrak een poot. Dus alsnog slecht geslapen.
Ontbijt was wel oké.

Datum van verblijf: juni 2019