Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 131
eDreamsUS$ 121
StayForLong
ZenHotels.com
Destinia.com
FindHotel
Beoordeeld op 5 november 2021

Wij hadden een ontzettend smerig bed in het hotel. Het bed zat vol met schimmel, bloed en snotvlekken. Vanwege het tijdstip waarop wij tot deze ontdekking kwamen, hebben wij op handdoeken geslapen en het misstand gemeld tijdens het uitchecken. De receptioniste gaf ons het advies om contact op te nemen met de 'general manager'.

Wij hebben dit advies opgevolgd en contact gezocht met de 'general manager'. De 'general manager' gelooft, ondanks het toesturen van diverse foto's, niet dat het bed in onze kamer zo smerig was. Sterker nog, de 'general manager' stelt dat wij alles verzinnen. Beschuldigingen in plaats van excuses. De wereld op z'n kop.

Door deze ervaring is dit hotel een absoluto NO GO.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 3 november 2021

Vlekken op het tapijt, schimmel in de badkamer, gedateerd, behang zat los, kortom totaal geen onderhoud. In het zwembad zitten diverse roestplekken en in de jacuzzi was zeep gegooid. Tot slot het vervelendste, de gehorigheid in de kamers. Je hoort van de mensen in de kamers naast je zeggen, je hoort de tv van de buren, je schrikt je een ongeluk als deuren dicht worden gedaan, van goede nachtrust was helaas geen sprake. Verder vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prachtige locatie op korte loopafstand van het centrum. De prijs/ kwaliteit verhouding is hier wel zoek. Wij hadden een van de “goedkopere” kamers. 2 nachten met ontbijt (2p) voor 409 eur. En dat is dit hotel echt niet waard. Kamer is wat oubollig maar netjes en schoon. Matige bedden (te zacht cq iets doorgezakt dus rugpijn ) toilet en douche is echt outdated en dringend aan vernieuwing toe.
Plus: locatie, ligging aan park en goede parkeervoorzieningen. Vriendelijk en attent personeel.
Min: erg basic ontbijt, sanitair verouderd, erg gehorig.

Er zijn ook wellness faciliteiten. Die heb ik niet beoordeeld want daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2021 via mobiele applicatie

Sinds lange tijd weer eens zakelijk verblijf in een hotel. In dit geval in Valkenburg. Het is een oud klooster en van die sfeer met lange gangen en veel hout en tapijt moet je houden. Ik vind die historie wel mooi. Gelukkig zijn de kamers met aparte wc en badkamer prima en modern. Grote en goede douche. Bedden zijn zacht maar wat kort.
Diner en ontbijt zat in de prijs en is daarmee erg interessant. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Eten was gewoon lekker, niet bijzonder maar dat hoeft ook niet altijd

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 september 2021

Top locatie, prachtige ambiance, vreselijk attent personeel, prima faciliteiten. Tja, wat wil je nog meer ...
De menukaart zag er ook (we hebben er niet gegeten) ook prima uit. Onze oosterburen zouden zeggen "ausgefallen" oftewel een aparte kaart, met interessante hapjes!

Datum van verblijf: september 2021