Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 131
eDreamsUS$ 121
Destinia.com
StayForLong
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 2 oktober 2021 via mobiele applicatie

Sinds lange tijd weer eens zakelijk verblijf in een hotel. In dit geval in Valkenburg. Het is een oud klooster en van die sfeer met lange gangen en veel hout en tapijt moet je houden. Ik vind die historie wel mooi. Gelukkig zijn de kamers met aparte wc en badkamer prima en modern. Grote en goede douche. Bedden zijn zacht maar wat kort.
Diner en ontbijt zat in de prijs en is daarmee erg interessant. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Eten was gewoon lekker, niet bijzonder maar dat hoeft ook niet altijd

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 september 2021

Top locatie, prachtige ambiance, vreselijk attent personeel, prima faciliteiten. Tja, wat wil je nog meer ...
De menukaart zag er ook (we hebben er niet gegeten) ook prima uit. Onze oosterburen zouden zeggen "ausgefallen" oftewel een aparte kaart, met interessante hapjes!

Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Hotel is gedateerd, kamer is zeer klein voor 168/nacht. De badkamer is extreem smal dat je er één voor één in en uit kan, dus eerst de badkamer uit wil je de ander eruit laten. Langs elkaar lopen gaat 'm niet worden tenzij je beiden formaat strijkplank bent. Haren in het afvoerputje, schimmel op de voegen en aan de badrand van het spatscherm. Tapijt heeft vlekken, matras zakt een beetje door en het ruikt er muf. Weinig waar voor ons geld. Jammer.

Kamertip: Controleer je kamer goed, vòòrdat je hem accepteert. En als het je net bevalt, bespreek het dan met de staf.
Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Ik had een basiskamer in de kelder. Weinig uitzicht en geen balkondeur welke open kon, raam van de kamer kon ook niet open. Kamer was op zich prima, jammer dat een bad ontbrak.

Ontvangst door personeel receptie was prima, aardige dames die je op je gemak stellen. Ik had éénpersoonskamer geboekt maar kreeg een 2persoons dat is perfect.

Kamer was simpel, sober, maar opgeruimd. Zoals gezegd een kelder kamer waarvan het raam niet open kon. Groot gemis was de airco waardoor de kamer temperatuur over de 30 graden was. Echt een drama.

Het zwembad was dan een aangenaam iets. Afkoelen is perfect. 2 temperaturen in het water. Niets voor kinderen, maar ja het is geen kinderzwembad. Deur open naar buiten was heerlijk waardoor je door het warme weer een windje kreeg.

Personeel bij de bar in de avond verdient geen prijs! Hoewel ik er al 5 minuten stond en mensen mij aankeken kon er geen welkom van af en was er GEEN aandacht voor mij. Pas na 5 minuten kreeg ik te horen dat de andere klanten (welke aan het eten waren) belangrijker waren. Niet echt positief.

Oh ja anno 2019 behoor je ook wat over de Wifi te zeggen. In de kelder had ik wel ontvangst maar niet optimaal. Maar ja dat is het minst belangrijkste.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Middenin Coronatijd een overnachting hier gehad, geen ontbijtbuffet maar een tasje ontvangen met een redelijk uitgebreid assortiment.
Nette kamer, redelijk goede bedden en net sanitair.
Helaas geen gebruik van het zwembad kunnen maken.
Parkeren kost 5 euro….in mijn ogen niet echt klantvriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2021