Gratis annuleren tot 12-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 13-03-21
Hurb
BESPAAR US$ 6
Gratis annuleren tot 13-03-21
Hotels.comUS$ 76
eDreamsUS$ 76
TravelocityUS$ 76
Beoordeeld op 6 oktober 2020 via mobiele applicatie

Mooi oud hotel. Goede kamers. Prima ontbijt. Kleine sauna, groot zwembad. Uitstekende locatie. Parkeren op eigen terrein. Fietsenstalling inpandig. Áls we weer naar Valkenburg gaan boeken we zeker opnieuw dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2020

Bij aankomst was de ingang even zoeken op de heuvel.
Eenmaal bij de receptie aangekomen kregen wij een kamer op de hoogste etage. Heel prettig dat wij de kamer gelijk in konden, waren namelijk wat eerder dan de in-check tijd en best moe na de lange trein reis.
Na 1 nachtje “slapen” gevraagd om een oplossing voor het erg zachte matras en de grote spleet die steeds terug kwam.
De oplossing werd gelijk gegeven, namelijk een andere kamer. Begin van de middag konden wij hier onze koffers hier naar toe brengen.
Deze kamer had een 2 persoon bed wat niet te zacht en knuffelen weer mogelijk :) Ook was de kamer iets ruimer, heel fijn!
Het is leuk dat er een (gedateerde) wellness is, Turks stoombad en sauna.
Helaas mocht er geen gebruik worden gemaakt van het bubbelbad vanwege Covid-19.
Wat wij persoonlijk erg spijtig vonden omdat wij dit juist een plus van het hotel vonden en met name dit fijn was voor na de lange wandelingen.
Natuurlijk hebben wij hier aller begrip voor, met deze lastige tijden.
Alleen de opgegeven rede van 1,5 meter begrepen wij niet helemaal.
Aangezien je duidelijk kan aangeven dat er maximaal maar 2 personen tegelijk in mogen zitten, met bijv. 10 min. tijdslot.
Dan wordt de regel van 1,5 meter tenslotte ook gehandhaaft.
De sauna en het Turkse stoombad zijn ook niet groot en moet je ook rekening houden met aantal en je goede verstand :)
Het ontbijt is er goed en lekker!
Eventuele TIP: wat komkommer en tomaat, voor een broodje gezond :)
Verse jus zou het ontbijt wel extra af maken.
Het avond eten is prima.
Bij het 3 gangen diner, zouden wel iets meer keuze mogelijkheden bij de Maine course aangeboden kunnen worden.
Vriendelijke en gastvrije receptie, bediening en schoonmaak.
Kamer is schoon en fris, alleen zou het tapijt er van ons echt uit mogen, dat is niet meer van deze tijd.
Zeker nu in deze periode van Corona.
Badkamer heeft een lekkere douche met meerdere mogelijkheden en is modern/ hygiënisch top!
Goed hotel voor een aantal dagen Valkenburg!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 18 september 2020

Fijn hotel, vriendelijk personeel, niets op aan te merken.
We vonden het onderhoud niet optimaal maar voor die prijs niet iets om over te klagen. We hebben erg genoten van de mooie omgeving.

We hebben gegeten bij Bellini, een restaurant in Valkenburg, dat was onze enige zware tegenvaller van ons uitstapje. Zeer slechte zaak, onvriendelijk personeel, rauw eten, haren in eten, en geen excuus of niets, het werd nog ontkend ook.

Verder niets te maken met dit hotel, het hotel is super !

Kamertip: Ik denk dat alle kamers wel oke zijn
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Mooi hotel, wel erg gedateerd. Het is een heel oud gebouw en dat straalt ook iets uit, maar de kamers kunnen wel wat aanpassingen gebruiken. Een broekpers aan de muur is echt niet meer van deze tijd, de aankleding van de kamer kan zeker wel een frisse wind gebruiken. (tapijt, meubels, bed, gordijnen) Badkamermeubel is absoluut aan vervanging toe, en er was 1 lamp kapot. Verder wel schoon en netjes. Prima ontvangst, aardige medewerkers.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Parkhotel Valkenburg is een fijn hotel. Kamers zijn niet overdreven groot, maar de bedden zijn uitstekend, dat vind je niet overal. Het hotel is gerenoveerd met behoud van de oude stijlkenmerken. Gratis gebruik van wellness al gaat dat in coronatijd alleen op afspraak.

Datum van verblijf: augustus 2020