Gratis annuleren tot 20-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
BESPAAR US$ 22
eDreams
BESPAAR US$ 22
CheapTicketsUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
TravelocityUS$ 123
Beoordeeld op 11 juni 2020

Wij zijn net terug van een 4 daags uitje. De huisjes zijn wat verouderd maar dat heeft juist zijn charme. Het enige minpunt is dat het wel heel gehorig is: je hoort de buren lopen. Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Hebben lekker gegeten en geslapen. De maatregelen die genomen zijn voor corona zijn heel goed rekening mee gehouden. Het ontbijt was verrassend uitgebreid, zie foto. De lokatie en het uitzicht is natuurlijk geweldig. Je stapt het huisje uit en je loopt het bos in. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een super gezellige brasserie bij dit kasteel! Lekker eten en super gezellige sfeer. Durk, de gastheer, maakte het plaatje compleet. Lekker ongedwongen en informeel. Een praatje of hij je al jaren kent. Na een kop koffie met apfelstrudel hebben we een wandeling gemaakt die we met tips van de gastvrouw aan onze wensen hebben aangepast. Na de wandeling stond ons een dagschotel te wachten. Mmmmm genieten was het. Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Precies zoals als we hadden verwacht, geen luxe woningen, oud zelfs maar wel op een unieke lokatie. De vakantiewoningen in de bijgebouwen van het kasteel hebben een bankje en zitjes voor de deur, waar we met uitzicht op het mooie terrein lekker hebben geborreld. Om vervolgens in 20 min naar Valkenburg te wandelen langs het water door het bos. Inderdaad geen goede WiFi maar dat heb je ook niet nodig als je met familie een weekendje weg bent.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Het huisje was groot genoeg voor 4 personen en lekker warm en knus.De rust en de omgeving.
De vriendelijkheid en vooral de behulpzaamheid hebben wij als heel fijn ervaren.
Wij hadden bepaalde wensen en die zijn allemaal vervult. De WiFi was helaas niet stabiel. Maar de ambiance was uitstekend.

Kamertip: Huisje aan de buitenzijde.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ligging is prachtig en je weet vooraf dat het kasteel huisjes zijn, dus wat verouderd.
Maar dit is wel beetje terug naar de jaren 80.
Een elektrisch pit voor 2 pannen om te koken voor 4 mensen ? Ik sta toch niet op de camping ? WiFi werkt totaal niet en wordt ook niet opgelost, gezien de dikke muren doet 4g het ook niet dus geen bereik. Enorm gehorig , als de buren in bad gaan weet je niet wat je meemaakt , dat was in ons geval om 1 uur in de nacht . Oude plastic wc bril, lichtknopje met tape vast en dan de geur in het huisje...
Nee, geen tweede keer , wat een gemiste kans. Je moet handdoeken en bedlinnen ook apart huren voor ca 11 euro per verblijf pp, in ons geval voor 1 nacht. En dan 10 euro voor de hond. Eindscore ca 160 euro voor 1 nacht ongemakken. Voor oude mensen trap erg lastig, verouderd en zelfs de lapjes stof voor het raam vielen naar beneden. Jammer dat het zo verwaarloosd is want de omgeving is extreem mooi. Ontbijt overslaan want veel te duur voor wat je krijgt , lekker ontbijten in Valkenburg !

Datum van verblijf: augustus 2019