16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

300 euro betaald voor één nacht , prijs kwaliteit schandelijk .
Onvriendelijk
Locatie en uitzicht zeer mooi alleen , uitbaters staan er tegen hun zin en dat laten ze merken ook .
Laatste keer voor ons

Verbleef: april 2017
9 april 2017 beoordeeld

De presentatie op booking is zeer onduidelijk. Er wordt gesuggereerd dat je en chateau slaapt. Dit is echter een vooroorlogs muurhuisje met te weinig plaats en een zeer onveilige binnentrap. Bedden moet je zelf opmaken en voor een nacht betaal hier €70 voor. Het ontbijt en de mensen zijn ok en de buitenlocatie is mooi. Maar hier slapen voor 1 nacht voor €400 is belachelijk.

Kamertip: niet voor invaliden en oudere mensen
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld

Het weer was na die ellendig lange winter weer om eropuit te trekken en dus besloten om weer eens als start- en eindpunt kasteel Schaloen aan te doen. Een wandelarrangement stond op het programma. We werden ontvangen met naar keuze koffie, thee of gluhwein en Apfelstrudel. Lekker en de hond mocht ook nog eens mee.
We kenden Schaloen alleen van buiten met een uiterst gezellige binnenplaats waar een goed maal werd voorgeschoteld. Nu was het interieur van het koetshuis de ontvangstzaal. Naast het culinaire genieten was het verrassende dat men zoveel mogelijk het interieur gelaten had wat het was en dat was oer-gezellig. We kregen een kaart met 2 uitgestippelde wandelroutes,niet al te ver maar bijzonder mooi.
Bij terugkomst konden we weer aan tafel om van de dagschotel te genieten. Prima verzorgd door het meer dan attent personeel. Dit is niet de laatste keer dat we deze plek aandoen.
Overigens is het mogelijk om hier te overnachten, kookcursussen te volgen en nog diverse activiteiten. Heel goed en dat zult u met me eens zijn !

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je geschiedenis en de sfeer van vroeger weet te waarderen is dit een van de beste plekken om je vakantie door te brengen, zeker in de kersttijd.
De mooiste kerststad van Nederland ligt op een steenworp afstand van het kasteel.
Prachtige wandelroutes en een gezellige brasserie voor een lekkere rustpauze.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb er in iedergeval erg naar mijn zin.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kasteel schaloen aangedaan via de route d' amuses. Een wandeling rondom Valkenburg , met onderweg diverse stops met een amuse. Kasteel ligt prachtig aan rand van natuurgebied . Bijzonder sfeervolle plek in de kersttijd, een wandeling waard. Bij het kasteel een gezellige brasserie om een hapje te eten

Verbleef: november 2016, reisde met een partner