“Flexibel personeel, mooie locatie”
Beoordeling van Kasteel Schaloen

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Kasteel Schaloen
Beoordeeld als nr. 6 van 15 bijzondere accommodaties in Valkenburg
22 mei 2016 beoordeeld

Het kasteel biedt een prachtige aanblik en ligt mooi in de heuvels. De kamers zijn ruim, maar enigszins gedateerd. Het personeel maakt een wat gespannen indruk, maar probeert het de gasten goed naar de zin te maken. Het mist wel een professionele uitstraling, maar dat is misschien ook de charme. Er waren een paar 'issues', die zeer flexibel en klantvriendelijk werden opgelost (er werd bijvoorbeeld op verzoek zonder problemen een half uur eerder ontbijt geserveerd, dan de officiele starttijd). Er is een lekker terras en het ontbijt was prima. Het centrum van oud valkenburg moet je wel met de auto doen. Lopen is te ver.

Kamertip: De 'vakantie-woning' is niet geschikt voor vrienden groep. 3 mensen oo 1 kamer en geen losse ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden

25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eric-jan en Anita
Prijs/Kwaliteit
Sfeer
Service

Via Social Deal hebben we hier een drie gangen menu arrangement kunnen boeken. Wij hebben al heel wat keren gebruik gemaakt van Social Deal maar altijd viel de kwaliteit en hoeveelheid van het eten tegen. Maar dit keer niet. Geweldig dat je uit alle gerechten mag kiezen, sommige met geringe bijbetaling maar dat eas het dubbel en dwars waard! Als voorgerecht hadden we een geitenkaasje en ikzelf een hollandse garnalencocktail gekozen. Beide gerechten waren zeer smaakvol, goed van temperatuur en prachtig opgemaakt!. De rode wijn was eveneens heerlijk soepel en vol van smaak en bij navraag bleek dat deze heerlijke huiswijn rechtstreeks uit het vat wordt getapt.
De hoofdgerechten en de nagerechten waren eveneens zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Waarbij het chocoladegebakje qua structuur en smaak en temparatuur alle verwachtingen van overtrof. Een hele kleine opmerking zou ik kunnen maken over het ijsnagerecht, deze was qua portiegrootte en smaak prima maar werd in vergelijking met alle andere gerechten een beetje fantasieloos geserveerd. Kortom hebben we heerlijk gegeten en gedronken in een mooie knusse gezellige omgeving en gastvrij personeel!
Bedanktvvoor deze gezellige avond, wij komen zeker graag nog eens terug, ook zonder vouchers van SocialDeal.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel zeer netjes. Ontbijt uitgebreid in de brasserie. Geweldig kasteel uistekende rustige plaats om van daar uit van alles te ondernemen. Mooi wandelgebied. Je slaapt niet in het kasteel maar in de bijgebouwen.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na eerst in een ander hotel ingecheckt te hebben waar de kamers zo slecht waren dat we weg gegaan zijn kwamen we hier terecht.
Wat een verademing!!!!! Vriendelijke en gastvrije mensen..... Op de kamers was alles wat we nodig hadden, goed bed, lekker bubbelbad, mooi uitzicht,dus kortom een fijn hotel met vriendelijke mensen en ga er zeker terug als ik weer in Valkenburg ben

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Getracht in de brasserie wat te bestellen, ondanks dat het niet druk was en er toch meerdere malen oogcontact was met de bediening na 20 minuten de zaak verlaten met een lege maag! Omgeving wel mooi om te wandelen maar een kop koffie zat er helaas niet in

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie ongelooflijk knap
Eten superlekker. .toppertje!
Wij hadden een bon van wowdeal 7,5 euro en daarvoor kregen wij 3 bieren naar keuze per persoon en 1 grote tapasschotel. .
Niet te geloven hoe goedkoop..
Kunnen we alleen maar blij van worden!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
16 maart 2015 beoordeeld

De gastheer verwelkomde ons om in het kasteel een kopje thee te drinken omdat het behoorlijk koud was die avond dat we aankwamen. We hebben een kamer gekregen wat vroeger de stallen waren, en we kregen ontbijt op de kamer. Een echt Hollands ontbijt zoals vroeger. Wij hebben genoten ons verblijf in Schaloen. Zeker de moeite waard als je maar geen Hip en koude kak bent zoals iedereen verwacht anno nu !

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Valkenburg in overweging
op 4,4 km afstand
Atlas Hotel Valkenburg
nr. 40 van 46 in Valkenburg
109 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Kasteel Schaloen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kasteel Schaloen

Adres: Oud Valkenburg 3, 6305 AA Valkenburg, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 15 bijzondere accommodaties in Valkenburg
Aantal kamers: 19
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
In Kasteel Schaloen vlakbij Valkenburg komt u heerlijk tot rust in het Limburgse heuvellandschap. Maak een wandeling of fietstocht door het omringende natuurgebied of geniet van een bezoekje aan het nabijgelegen wellnesscentrum Thermae 2000. Het kasteelcomplex biedt hotelkamers in het voormalige Tiendgebouw, appartementen in het Koetshuis, een brasserie in het oude Poortgebouw en gratis WiFi. Voor een rustig verblijf in een prachtige omgeving bent u aan het juiste adres bij Kasteel Schaloen. De ligging is ideaal, even buiten Valkenburg en slechts 20 minuten rijden van Maastricht. De heuvels van Zuid-Limburg zijn erg geliefd om te wandelen of te fietsen. Valkenburg biedt bovendien veel leuke attracties, waaronder een kasteelruïne, een kabel- en bobsleebaan, Pretpark De Valkenier, mergelgrotten en het sprookjesbos.Rond het kasteel loopt een gracht met karpers en andere vissoorten. In de winter kan hier geschaatst worden. De hotelkamers bieden comfortabele bedden, een gezellige zithoek, koffie- en theefaciliteiten, een radio en een televisie. U beschikt ook over een mooie badkamer met een ligbad en een douche. Bij de entree van de kamer bevindt zich het toilet.In de bijgebouwen van het kasteel zijn knusse appartementen gevestigd, met op de benedenverdieping de woonkamer met televisie, de open keuken met alle benodigdheden of kitchenette en het toilet. Op de bovenverdieping vindt u twee of drie slaapkamers en de badkamer met ligbad en douche. De meeste appartementen bieden aan de voorkant uitzicht op het binnenterrein en aan de achterkant uitzicht op de kasteelgracht met daarachter weide, bos en heuvelland. Bij de appartementen is een tuinset aanwezig om buiten te kunnen zitten.Eten en Drinken Het ontbijt (indien gereserveerd) wordt tussen 08:30 en 10.00 uur geserveerd. Lekker eten kan bij de Brasserie in het Poortgebouw op het kasteelterrein. De brasserie, met eigen terras, is de uitgelezen plek om een biertje, wijn, een borrelgarnituur of een van de smakelijke gerechten te bestellen. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?