Hotel Neerlandia(Valkenburg)
Hotel Vroenhof(Valkenburg)
Gratis annuleren tot 24/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Hotel LeTo(Valkenburg)
  • Zwembad
Hotel Tummers(Valkenburg)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Hotel Valkenhof(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eric-jan en Anita
Prijs/Kwaliteit
Sfeer
Service

Via Social Deal hebben we hier een drie gangen menu arrangement kunnen boeken. Wij hebben al heel wat keren gebruik gemaakt van Social Deal maar altijd viel de kwaliteit en hoeveelheid van het eten tegen. Maar dit keer niet. Geweldig dat je uit alle gerechten mag kiezen, sommige met geringe bijbetaling maar dat eas het dubbel en dwars waard! Als voorgerecht hadden we een geitenkaasje en ikzelf een hollandse garnalencocktail gekozen. Beide gerechten waren zeer smaakvol, goed van temperatuur en prachtig opgemaakt!. De rode wijn was eveneens heerlijk soepel en vol van smaak en bij navraag bleek dat deze heerlijke huiswijn rechtstreeks uit het vat wordt getapt.
De hoofdgerechten en de nagerechten waren eveneens zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Waarbij het chocoladegebakje qua structuur en smaak en temparatuur alle verwachtingen van overtrof. Een hele kleine opmerking zou ik kunnen maken over het ijsnagerecht, deze was qua portiegrootte en smaak prima maar werd in vergelijking met alle andere gerechten een beetje fantasieloos geserveerd. Kortom hebben we heerlijk gegeten en gedronken in een mooie knusse gezellige omgeving en gastvrij personeel!
Bedanktvvoor deze gezellige avond, wij komen zeker graag nog eens terug, ook zonder vouchers van SocialDeal.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel zeer netjes. Ontbijt uitgebreid in de brasserie. Geweldig kasteel uistekende rustige plaats om van daar uit van alles te ondernemen. Mooi wandelgebied. Je slaapt niet in het kasteel maar in de bijgebouwen.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na eerst in een ander hotel ingecheckt te hebben waar de kamers zo slecht waren dat we weg gegaan zijn kwamen we hier terecht.
Wat een verademing!!!!! Vriendelijke en gastvrije mensen..... Op de kamers was alles wat we nodig hadden, goed bed, lekker bubbelbad, mooi uitzicht,dus kortom een fijn hotel met vriendelijke mensen en ga er zeker terug als ik weer in Valkenburg ben

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
20 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Getracht in de brasserie wat te bestellen, ondanks dat het niet druk was en er toch meerdere malen oogcontact was met de bediening na 20 minuten de zaak verlaten met een lege maag! Omgeving wel mooi om te wandelen maar een kop koffie zat er helaas niet in

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie ongelooflijk knap
Eten superlekker. .toppertje!
Wij hadden een bon van wowdeal 7,5 euro en daarvoor kregen wij 3 bieren naar keuze per persoon en 1 grote tapasschotel. .
Niet te geloven hoe goedkoop..
Kunnen we alleen maar blij van worden!

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden