Vandaag geopend: 10:00 - 16:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Warm aankleden

We gingen voor een combi ticket met kasteelruïne voor € 12,50 pp. Zorg dat je warm kleed, binnen is ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Poekem
Voorschoten, Nederland
Mooie ervaring

Mooie ervaring om hier te kijken alleen 7 euro om binnen te komen en ontvangen worden door een ... meer lezen

gisteren beoordeeld

Meer info
vanaf US$ 248,87
Meer info
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

De rondleiding is de Fluweelengrot is een leuk uitje in Valkenburg. De gids is duidelijk ervaren en vertelt interessante zaken tijdens de rondleiding. De rotstekeningen maken het nog leuker!

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Grappige gids bij de rondleiding Fluwelengrot, we hebben gelachen.
Aansluiten kasteel ruines met mooie uitzichten.

Beoordeeld op 24 augustus 2019

De moeite waard om de stadsvesting goed te kunnen overzien. Stukje geschiedenis, dat al begint in de 12e eeuw.
Leerzaam speciaal voor kinderen.

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het blijft natuurlijk een ruïne maar het hele verhaal erbij maakt het interessant. En mooi uitzicht over de stad

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dankzij de leuke en kundige gids hebben we ons goed vermaakt. Ongeveer een uurtje was precies genoeg.