“Toegang geweigerd tijdens pinstoring”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was een pin storing en met cash kon niet betaald worden. We mochten niet naar de ruïne toe. Ik deed een voorstel om te bezichtigen en achteraf te komen betalen maar het personeel was daar te kortzichtig voor. Ik voel mij als klant vreselijk beledigd. Of we even 10 min wilden wachten dan was de storing voorbij. Nou denk het niet, tot ziens!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke wandeling rondom de ruïne gemaakt met geweldig uitzicht op de stad. Vriendelijk persoon en in de vroege ochtend zeer rustig. De Fluweelengrot was erg bijzonder met een goede gids en een spannende tocht door de grotten. Interessante verhalen en een must-do!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best interessant zeker als je interesse hier liggen. Een aanrader voor iedereen om eens binnen te gaan.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De moeite om eens te zien. Enthousiaste gids die veel info geeft, zonder langdradig te worden. Echt knap gangenstelsel. Ruïne ook tof, zeker bij mooi weer.

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld

In afwachting van de koers , even met de kabelbaan naar boven gegleden met mooi uitzicht. Boven op een terrasje gezeten voor een koffie met vriendelijke bediening

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!