“Mooi maar chaotisch ”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie lentedag hadden wij een middag voor het bezoeken van de kasteelruïne uitgetrokken. Dit bleek echter wat overmoedig: na een uur (inclusief het lezen van de borden) hadden we alles gezien. Het is een mooie ruïne, erg interessant, maar wij misten wel fundamentele uitleg ondanks de borden. Waarom staat dit kasteel er (deze info kwam pas halverwege)? Waar zou de toren die ze beschrijven dan moeten staan? Met goede uitleg vanaf het begin en een gids of audiotour zou de ruïne veel aantrekkelijker zijn. Wat ook heel erg jammer is, is dat mensen werkelijk overal in de stenen hun namen en dergelijke gekrast hebben.

Schrijf een beoordeling

7 april 2017 beoordeeld

een leuke beleving van deze historische grot,zeker de moeite om deze actractie te bezoeken als je in valkenburg bent

30 maart 2017 beoordeeld

De grot was heel erg gezellig veel gezien. In Valkenburg was het ook heel erg leuk. Mooie kerstsfeer.

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs was redelijk hoog. Voor de kasteelruïne alleen was het al 6,5 per persoon, om deze te bezichtigen. Terwijl je van buiten het domein ook al een goede kijk had erop.

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie lente dag een bezoek gebracht aan zowel de ruïne als de grot. Ontzettend mooie plek om rond te lopen en de rondleiding in de grot was fantastisch. Zeker een aanrader wanneer je geïnteresseerd bent in geschiedenis en een leuk uitje wil voor het gezin.

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!