“Kasteelruïne en fluwelengrot”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs was redelijk hoog. Voor de kasteelruïne alleen was het al 6,5 per persoon, om deze te bezichtigen. Terwijl je van buiten het domein ook al een goede kijk had erop.

Schrijf een beoordeling

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie lente dag een bezoek gebracht aan zowel de ruïne als de grot. Ontzettend mooie plek om rond te lopen en de rondleiding in de grot was fantastisch. Zeker een aanrader wanneer je geïnteresseerd bent in geschiedenis en een leuk uitje wil voor het gezin.

23 maart 2017 beoordeeld

wel eerst lang wachten voor je naar binnen kon, maar eenmaal binnen liep het goed door. Een erg sfeervolle kerstmarkt.

20 maart 2017 beoordeeld

Wij waren ons niet bewust van het bestaan van deze grotten en zeer verrast door de omgeving. Heel enthousiaste en informatieve rondleiding door de gids. Zeer de moeite waard en een ongewone attractie in Nederland.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zelf de ruïne ontdekt te hebben. Hebben we een rondleiding gehad door de grotten door een enthousiaste gids. Zeer veel informatie en een leuke tour. Een echte aanrader als je er toch bent!

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!