“kerstmarkt”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
23 maart 2017 beoordeeld

wel eerst lang wachten voor je naar binnen kon, maar eenmaal binnen liep het goed door. Een erg sfeervolle kerstmarkt.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Kasteelruïne & Fluweelengrot
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 maart 2017 beoordeeld

Wij waren ons niet bewust van het bestaan van deze grotten en zeer verrast door de omgeving. Heel enthousiaste en informatieve rondleiding door de gids. Zeer de moeite waard en een ongewone attractie in Nederland.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zelf de ruïne ontdekt te hebben. Hebben we een rondleiding gehad door de grotten door een enthousiaste gids. Zeer veel informatie en een leuke tour. Een echte aanrader als je er toch bent!

15 maart 2017 beoordeeld

Dit is niet voor niks de nr. 1 van dingen om te zien in Valkenburg. Met een combiticket ga je eerst de Fluweelengrot binnen en daarna de Kasteelruïne "op". Beide zeer de moeite waard. De grot omdat het een door mensen uitgehakte grot is ivm mergelwinning. Desalniettemin enorm groot, en mooie muurschilderingen. De Kasteelruïne omdat je ondanks het feit dat het een ruïne is je toch nog voor kan stellen hoe dit kasteel ooit was en natuurlijk om het prachtige uitzicht over Valkenburg en Zuid Limburg door z'n strategische ligging op een heuvel.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk weekendje weg en daar hoort natuurlijk een bezoek aan de ruïne en grot bij! De meiden vonden het natuurlijk een beetje saai, alhoewel de speurtocht wel voor uitdaging zorgde!

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!