“Zeker met kerst de moeite waard”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
4 maart 2017 beoordeeld

De verschillende grotten zijn met kerst gevuld met kerstkraampjes. Je moet wel voor elke grot apart inkom betalen, maar je krijgt er een overdekte en warme kerstmarkt voor in de plaats. In één van de grotten was er een tentoonstelling van zandsculpturen met als thema "Disney". Zeer zeker een leuke uitstap in de kerstperiode. Wij waren er op een weekdag, maar in het weekend kan het er redelijk druk zijn.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerstgrotten zijn erg sfeervol aangekleed en erg gezellig om langs de kraampjes te struinen. Ook zijn er leuke terrasjes aangelegd om gezellig in sfeer een drankje te doen. Ook voor toiletgelegenheid is goed gezorgd. Leuk om te kerstshoppen . Daarna naar de kasteel ruïne waar we in het restaurant een lekker kopje koffie drinken. Wij komen hier met regelmaat terug. Valkenburg heeft met alle restaurantjes en kleine eettentjes een heel gemoedelijke sfeer. Door terras heaters kun je hier zowel zomer als winter op het terras buiten eten waar vind je dat nog.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitje. Hadden een enthousiaste gids. Zeker de moeite waard om te bezoeken en de prijs viel mij reuze mee. Bij de ruïne kun je ook lekker de tijd nemen.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om de grotten te zien en de gids weet veel te vertellen en doet dat ook erg leuk. Ook de ruïne is leuk om te zien.

Bekijk meer beoordelingen
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessante en leerrijke rondleiding diep onder de grond . Constant 12gr. Vraag even aan de gids of het even donker is overdag als 's nachts

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!