“Gezellig met kerst langs de kraampjes inde fluweelgrot.”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerstgrotten zijn erg sfeervol aangekleed en erg gezellig om langs de kraampjes te struinen. Ook zijn er leuke terrasjes aangelegd om gezellig in sfeer een drankje te doen. Ook voor toiletgelegenheid is goed gezorgd. Leuk om te kerstshoppen . Daarna naar de kasteel ruïne waar we in het restaurant een lekker kopje koffie drinken. Wij komen hier met regelmaat terug. Valkenburg heeft met alle restaurantjes en kleine eettentjes een heel gemoedelijke sfeer. Door terras heaters kun je hier zowel zomer als winter op het terras buiten eten waar vind je dat nog.

Schrijf een beoordeling

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitje. Hadden een enthousiaste gids. Zeker de moeite waard om te bezoeken en de prijs viel mij reuze mee. Bij de ruïne kun je ook lekker de tijd nemen.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om de grotten te zien en de gids weet veel te vertellen en doet dat ook erg leuk. Ook de ruïne is leuk om te zien.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessante en leerrijke rondleiding diep onder de grond . Constant 12gr. Vraag even aan de gids of het even donker is overdag als 's nachts

3 februari 2017 beoordeeld

Als je in Valkenburg bent is het leuk om de 2 bekendste grotten te bezoeken.. Er hangt een leuke sfeer en en tijdens de Kerstijd is alles voorzien van kleurrijke versieringen. Een rondleiding met een gids is aan te raden omdat je dan ook te weten komt wat je ziet. Parkeerplek in de directe omgeving is wel prijzig.

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!