“Grotten”

Kasteelruïne & Fluweelengrot
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessante en leerrijke rondleiding diep onder de grond . Constant 12gr. Vraag even aan de gids of het even donker is overdag als 's nachts

3 februari 2017 beoordeeld

Als je in Valkenburg bent is het leuk om de 2 bekendste grotten te bezoeken.. Er hangt een leuke sfeer en en tijdens de Kerstijd is alles voorzien van kleurrijke versieringen. Een rondleiding met een gids is aan te raden omdat je dan ook te weten komt wat je ziet. Parkeerplek in de directe omgeving is wel prijzig.

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs mooie grot/ruine. Aanrader. Zeker in combinatie met een activiteit van ASP. Ook de mogelijkheid om in het nabijgelegen restaurant van een prachtig uitzicht te genieten.

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Fluwelengrot: rondleiding met gids is zeer de moeite waard! Enthousiaste 17 jarige gids die op de route duidelijk en vrolijk alles geduldig uitlegt. Veel geschiedkundige feiten en aparte bezienswaardigheden. De kapel en de militairen op de wand had ik niet verwacht.

Ruïne: prachtig uitzicht, uitleg op borden met visualisaties hoe desbetreffend deel eruit had gezien.

Bekijk meer beoordelingen
23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst een rondleiding door de mergelgroeve gedaan. De gids liep deze route ook voor het eerst en was laaiend enthousiast. Dit enthousiasme bracht hij over op ons. Er werden veel leuke details gedeeld over de geschiedenis van de groeve. Na afloop van de rondleiding kon je op eigen gelegenheid de kasteelruine bezoeken. Voor onze dochter was er een leuke speurtocht.

Reizigers die Kasteelruïne & Fluweelengrot bekeken, bekeken ook

In Kasteelruïne & Fluweelengrot geweest? Deel je ervaringen!