bcwessels
Ede, Nederland

Fantastische locatie

Beoordeling van Château St. Gerlach
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Wij hebben genoten. De lokatie is echt fantastisch. Heerlijk gegeten bij les salons. Het is allemaal prijzig maar wel verklaarbaar. Het enige waar ik de prijs kwaliteit verhouding buiten proportioneel vond was bij het ontbijt. Prima ontbijt en lekker vers en divers maar dat had maximaal 30 euro moeten kosten en 25 was eigenlijk nog beter op zijn plaats. Verder allemaal super !
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Geachte bcwessels,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Het is geweldig om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u de locatie en het diner bij Les Salons fantastisch vond. We streven ernaar om onze gasten een uitzonderlijke ervaring te bieden en we zijn blij dat dit is geslaagd.

We waarderen uw feedback over de prijs-kwaliteitverhouding van het ontbijt. Uw opmerkingen helpen ons om onze service continu te verbeteren. We zullen uw suggestie zeker meenemen in onze overwegingen voor toekomstige aanpassingen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf.

Château St. Gerlach
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
3.9 km van Château St. Gerlach
Gratis parkeren
Stap binnen in de betoverende wereld van Hotel Kint, waar geschiedenis en gastvrijheid naadloos samensmelten.
2.6 km van Château St. Gerlach
Meer hotels in Valkenburg bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Een weekend weg met gezin voor het vieren van een speciaal moment op een locatie die zeer veel luxe en mogelijkheden heeft. Jammer dat de kamers wel wat verouderd zijn. Heerlijke diners op diverse locaties van het Chateau. Een aanrader en erg vriendelijke medewerkers, een mooi compliment voor de medewerkers!

Datum van verblijf: mei 2024
Senna Mann-Hulsken, Other van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte Ambacht,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw weekend weg met uw gezin om een speciaal moment te vieren bij Château St. Gerlach. Het is fijn om te weten dat u de luxe en de vele mogelijkheden van onze locatie heeft kunnen waarderen.

Het spijt ons te horen dat u de kamers wat verouderd vond. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze faciliteiten te verbeteren.

We zijn blij dat u heeft genoten van de diners op de diverse locaties binnen ons chateau en dat u onze medewerkers als vriendelijk heeft ervaren. Uw complimenten voor ons team worden zeer gewaardeerd en zullen zeker worden doorgegeven.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even bijzonder verblijf.

Château St. Gerlach

Beoordeeld op 27 mei 2024

Boeking / ontvangst waren allemaal prima.
Kleine verbetering: bankje in de kamer had geen zitcomfort. In de badkamer was de kit rand van de glazen douchewand zwart en de spoel / bidet functie van het toilet deed het niet.
De tv functioneerde niet goed, dit werd heel snel en naar tevredenheid opgelost.
Tip voor het restaurant, les salons, een tweede fles water werd tegen het einde van het diner neergezet en hebben we niet meer kunnen nuttigen. Maar stond wel op de rekening, net als de friandises die ongevraagd bij de koffie werd geserveerd.
Eten , service en algehele verblijf waren heerlijk.

Datum van verblijf: mei 2024
Senna Mann-Hulsken, Other van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2024

Geachte Fleur762024,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback. We zijn blij te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat de boeking en ontvangst naar tevredenheid waren.

We waarderen uw suggesties voor kleine verbeteringen. Het spijt ons te horen dat er een aantal verbeterpunten waren. Ook al was het fijn om te horen dat het probleem met de tv snel en naar tevredenheid werd opgelost.

Uw tip over het restaurant Les Salons is zeer waardevol. We zullen ervoor zorgen dat dergelijke situaties, in de toekomst beter worden aangepakt.

We zijn verheugd dat u het eten, de service en uw algehele verblijf heerlijk vond. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Château St Gerlach.

Beoordeeld op 24 mei 2024

Van onthaal en ontvangst tot bediening, cleaning, catering: alles tot in de puntjes verzorgd, super vriendelijk personeel, kraaknette kamer/badkamer: gewoon perfect!

Geachte Callenjo,

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn verheugd te horen dat u onze topservice heeft ervaren en dat alles, van onthaal en ontvangst tot bediening, schoonmaak en catering, tot in de puntjes verzorgd was.

Uw complimenten over ons supervriendelijke personeel en de kraaknette kamer en badkamer worden zeer gewaardeerd. Het doet ons deugd dat alles gewoon perfect voor u was.

We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Château St Gerlach.

Beoordeeld op 21 mei 2024

hotel is prachtig gelegen, op een enorm domein met wijngaard, fruitboomgaard, tuin met kunstwerken. Kamer is rustiek en charmant. Personeel heel vriendelijk. Spa is ok, zwembad zeer aangenaam en groot, sauna eerder klein, stoombad is prima maar ook klein. Openingsuren van de spa zijn te beperkt in de avond. Sluit reeds om 20h. Ontbijt is ok maar zou origineler en uitgebreider kunnen voor de exuberante prijs. Al bij al een aanrader maar toch iets te prijzig.

Geachte AnnJJBekka,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback.

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van ons prachtige hotel, gelegen op een uitgestrekt domein met een wijngaard, boomgaard en tuin met kunstwerken. Het is fijn om te weten dat u uw kamer rustiek en charmant vond en ons personeel heel vriendelijk.

We waarderen uw opmerkingen over onze spa. We zijn blij dat u het zwembad aangenaam vond, maar begrijpen uw zorgen over de grootte van de sauna en het stoombad. We zullen deze punten bekijken om de gastenervaring te verbeteren.

Wat betreft het ontbijt, nemen we uw feedback ter harte en zullen we overwegen hoe we het origineler en uitgebreider kunnen maken, vooral gezien de prijs.

We zijn blij dat u ons hotel aanbeveelt, ondanks dat u het iets te prijzig vond. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 18 mei 2024

We zijn in de afgelopen 15 jaar er een keer of 8 geweest. Het blijft iedere keer bijzonder. We vinden wel dat de kamers een beetje gedateerd raken. Maar ik las dat deze komende tijd gerenoveerd worden. Dat is wel nodig. Het restaurant Les Salon is wel al van nieuw mooi meubilair voorzien. Het eten is nog niet op sterren niveau en de bediening ook niet. Wel heel aardig maar de kennis ontbreekt!

Geachte nominl2021,

Hartelijk dank voor uw trouwe bezoek aan ons hotel en voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij om te horen dat uw verblijf telkens weer bijzonder is. We begrijpen dat de kamers wat gedateerd kunnen aanvoelen en we zijn verheugd te melden dat we binnenkort met de renovatie beginnen. Wij zullen deze graag aan u laten zien, bij uw volgende bezoek.

Het is goed om te horen dat u de vernieuwing van het meubilair in restaurant Les Salons waardeert. We nemen uw feedback over het eten en de bediening serieus. Deze gaan wij intern bespreken.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle opmerkingen en we kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen bij Château St Gerlach.