Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 295
TripadvisorUS$ 271
Orbitz.com
Traveluro
Travelocity
PricelineUS$ 295
Beoordeeld op 6 januari 2022

Voor ons kwam het diner te vlug. Start om 19 uur en reeds om 21 uur hadden we onze vijf gangen gekregen. Wij konden geen "pap" meer zeggen. Beter was het om dit iets meer te spreiden tot misschien 10.30 uur of iets later. Dan hadden we meer kunnen genieten van het verrukkelijke eten.

Datum van verblijf: december 2021
Robin van der Eijk, Guest Services / Front Office van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2022

Geachte Leymanmariobvba,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw review.
Fijn om te horen dat u het diner als verrukkelijk heeft ervaren. Mijn collega's van het restaurant en keuken doen erg hun best om u alsnog een mooie ervaring te bieden, in uw eigen appartement.
Bedankt ook voor het doorgeven van uw feedback. Als u dit zo heeft ervaren zal ik dit oppakken met mijn collega's van het restaurant.
Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen bij ons op landgoed.

Beoordeeld op 3 januari 2022

Mooi landgoed, gecombineerd met prachtige kunst.
Diner is weer fantastisch verzorgd op de kamer, ook het oud en nieuw arrangement was top!
Ook stappen we makkelijk op de racefiets en kunnen we mooie tochten maken!

Geachte Pim B,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw prachtige review.
Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van het diner en het Oud en Nieuw arrangement.
We vinden het leuk om te merken dat, ook al hebben we te maken met strenge maatregelen, u alsnog een prettig verblijf heeft gehad. Ons landgoed leent zich inderdaad goed om mooie fietstochten te maken en/of lekker te wandelen.
Mocht u nog eens terugkeren, hebben wij bij de receptie ook verschillende documenten liggen met specifieke fiets- & wandeltochten. Wellicht voor de volgende keer.

Hopelijk kunt u in de toekomst ook genieten van het diner ons restaurant Les Salons.

Beoordeeld op 31 december 2021

Het diner in het appartement was erg lekker en uitstekend geregeld. Het appartement was met de 2 slaapkamers erg comfortabel. De rustige omgeving blijft heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Top gedaan! Ga zo door!

Geachte FredF2688QA,

Wat ontzettend leuk dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Zulke mooie complimenten motiveren ons zeker om op deze manier door te gaan. Heel erg fijn dat u de moeite neemt om te schrijven.

Wij hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen bij Chateau St. Gerlach.

Chateau St. Gerlach

Beoordeeld op 30 december 2021

Mooie locatie, ook tijdens de lockdown kunnen genieten van de heerlijke gerechten, uitgeserveerd op de kamer. De kamers zijn mooi, goede service en heerlijk ontbijt. De prijs is passend bij de luxe en de locatie.

Beoordeeld op 20 december 2021

We hebben het erg naar ons zin gehad; helaas door Covid-19 was niet alles mogelijk (zwembad gesloten, etc). Desalniettemin enorm gegnoten: prachtige locatie, heel fijne kamers en prima eten/drinken. Heel fijne omgeving voor een mooie wandeling.

Kleine tip: indien gasten op hun kamer (moeten) eten, dan is het wel fijn om een klein gedekt tafetlje + stoelen te hebben. Het dineren was namelijk wel wat lastig.

Datum van verblijf: december 2021
Robin van der Eijk, Guest Services / Front Office van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2021

Geachte Salie1703,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw mooie review.
Wat fijn dat u het prettig vond bij ons op het landgoed, ook al hebben we te maken strengere maatregelen.

Voor een eventueel volgend verblijf; het hotel biedt ook hele mooie appartementen waar een grote eettafel in staat. Hier kunt u ook heerlijk aan dineren.

Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Wellicht weer tijdens andere tijden.