Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official Site
Expedia.comUS$ 255
Booking.comUS$ 256
eDreamsUS$ 256
Hotels.comUS$ 255
TravelocityUS$ 255
Trip.comUS$ 268
Beoordeeld op 5 januari 2021

Het was een heel prettig verblijf en een enorme verrassing. Genoten van rust en ruimte! Veel in de omgeving gewandeld en van het Limburgse landschap. Geen last gehad van het vuurwerk. Ook de suite was een verrassing: wat een heerlijke ruimte met toegang tot de tuin.

Datum van verblijf: december 2020
Anaïs Boezer, Gastenservice/Front Office van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Wat ontzettend leuk om uw ervaringen te lezen.

Heel fijn te lezen dat u zo heeft genoten van de rust en ruimte op het landgoed! Super dat ook de suite naar wens is geweest!

Met veel plezier deel ik uw mooie woorden met de rest van het team.

Voor nu wens ik u graag het allerbeste en heel graag tot een volgend keer!

Beoordeeld op 4 januari 2021

Alles was prima geregeld, de zeer goed gevulde ontbijtbox en het diner hebben we op de kamer kunnen gebruiken. Tafel was keurig gedekt.
Heerlijk gegeten.
Je kunt er fietsen gebruiken.
Drielanden punt bezocht.
Wij hebben nog gegolft op Hoenshuis.

Beste Pim,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Wat een mooi compliment dat u het landgoed een heerlijke plek vindt!

Heel mooi te lezen dat u zo heeft genoten heeft van uw verblijf! Er zijn inderdaad fietsen te huur op het landgoed. Wist u dat er ook mooie wandelingen op en rond het landgoed te maken zijn? Er zijn verschillende routes bij de receptie te verkrijgen. Deze laat ik u graag zien bij een volgend verblijf!

Graag dank ik u nogmaals voor uw aardige woorden, wij zien er allen naar uit u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 januari 2021

we komen al meerdere jaren en ook meerdere keren per jaar, het is genieten van de accommodatie, omgeving en het eten/restaurant. Nu met het Covid is het wat behelpen maar toch is er een goede oplossing gevonden.

Beste Carlo,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach.

Wat ontzettend fijn te lezen dat u genoten heeft van de accommodatie, omgeving en het diner tijdens u w verblijf.

Graag dank ik u voor het achter laten van deze mooie review, dit waarderen wij zeer!

Geniet nog heerlijk na van uw verblijf en heel graag tot een volgend keer!

Beoordeeld op 3 januari 2021

Ondanks alle coronamaatregelen hebben we een geweldig verblijf gehad tijdens Oud & Nieuw. Alles was prima verzorgd, gedekte tafel, champagne in de koelkast en oliebollen te verkrijgen op het terrein.Het geheel was erg mooi verlicht. Het leek net een sprookje! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, super!
Jammer dat we geen gebruik konden maken van de spa door de maatregelen, maar daar kon het hotel niets aan doen.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Fantastisch te lezen dat u een geweldig verblijf heeft gehad tijdens Oud & Nieuw!

Een prachtig compliment dat uw verblijf net een sprookje was en het team als erg vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren.

Uw mooie woorden deel ik dan ook heel graag met de rest van het team.

Voor nu wens ik u heel graag het allerbeste en heel graag tot Gerlach!

Beoordeeld op 2 januari 2021

Na een prima nacht (rustig, goede bedden en geweldige kussens) een uitgebreid ontbijt. Vervolgens wandelen in de prachtige natuur, direct in de buurt. We hebben drie geweldige dagen hier doorgebracht, en ondanks de corona konden we genieten. Personeel houdt zich prima aan de coronamaatregelen. Wij ook, en dat geeft een veilig gevoel. Top!

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Wat ontzettend fijn te lezen dat u geweldige dagen op het landgoed heeft gehad!

Heel mooi ook te lezen dat ueen veilig gevoel heeft gehad tijdens uw verblijf, uw mooie woorden deel ik dan ook heel graag met de rest van het team!

Geniet nog heerlijk na van uw verblijf en heel graag tot Gerlach!