Château St. Gerlach
US$ 91*
  • Inclusief ontbijt
US$ 82*
  • Restaurant
Hotel Walram(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 63*
Hotel Scheepers(Valkenburg)
US$ 89*
  • Bar/lounge
Hotel Atlanta(Valkenburg)
US$ 135*
US$ 131*
  • Restaurant
Hotel Dupuis(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 76*
  • Gratis parkeren
US$ 82*
Hotel Thermae 2OOO(Valkenburg)
US$ 242*
US$ 200*
Official Hotel
9 januari 2017 beoordeeld

Zeer gastvrij, vriendelijk personeel, hulpvaardig, correct. Heerlijk ontbijt, uitgebreid, hier kijken we met gezin altijd naar uit! Prachtige entourage. Mooi landgoed. Alle ingrediënten voor een fantastisch verblijf.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Ann-Sophie E, Guest Relations Manager van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Beste T3701CSjm,

Hartelijk dank dat wij u wederom te gast hebben gehad bij Château St. Gerlach! Leuk om te horen dat u altijd naar uw verblijf uitkijkt. Fijn dat u wederom een geweldig verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid. Wij kijken er nu al naar uit, om u weer te mogen ontvangen. Tot de volgende keer!

9 januari 2017 beoordeeld

De énige kleine opmerking is dat wanneer er een combinatie met Chateau Neercanne wordt aangeboden, er ook voor een shuttle-service tussen beide moet aangeboden worden. Voor de rest was het perfect : zeer vriendelijk, zeer mooi, zeer lekker (ontbijt whaw!). Proficiat !

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste johan d.,

Hartelijk dank dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Goed om te horen dat u zo te spreken was over onze service en gastvrijheid. Bedankt voor uw complimenten, deze zal ik verder geven aan mijn collega’s. Wij hebben een gratis shuttleservice. Deze rijdt vanaf 10.00 uur tot en met 18.00 uur, mits er beschikbaarheid is. Ik zal uw verbeterpunt ook bespreekbaar maken, zodat wij kunnen kijken of hier veel vraag naar is en wat de mogelijkheden zijn. Bedankt! Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen, tot dan!

8 januari 2017 beoordeeld

Top service op een heerlijke locatie. Ontbijt was super met voldoende en kundig personeel. Sauna en zwembad prima. Kamer lekker ruim. Ontspannen sfeer. In eerste instantie waren we bang gewekt te worden wanneer andere gasten op de gang liepen maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste cw619,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Wij zijn enthousiast om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid. Bedankt voor uw lovende woorden, graag tot de volgende keer!

Met een Zuid-Limburgse groet,

8 januari 2017 beoordeeld

Heerlijke week gehad met onze dochter van 2. Heerlijk gegeten, gedronken naar valkenburg en maastricht geweest en ook heerlijk in de directe omgeving gewandeld van het chateau. Een abslote aanrader. Uitstekend dus.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie

Beste imdn2017,

Hartelijk dank dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Goed om te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van de prachtige natuur waarin het landgoed gevestigd is. De omgeving biedt veel mogelijkheden. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen ontvangen!

7 januari 2017 beoordeeld

We hebben ons twee dagen heerlijk laten verwennen. Een schitterende locatie. Zowel wat betreft natuur in de directe omgeving als ook de restauratie en verbouwing van het landgoed. 's avond heerlijk gegeten in de bistro en het restaurant.

Verbleef: januari 2017
Ann-Sophie E, Guest Relations Manager van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Beste SeePlanet,

Wat fijn dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Mooi om te horen dat u heerlijk heeft genoten. Bedankt voor uw lovende woorden! Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen, graag tot dan!

Met een Zuid-Limburgse groet,