We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“beoordeling fam. van der Moer” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Château St. Gerlach

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Château St. Gerlach
Beoordeeld als nr. 2 van 47 hotels in Valkenburg
Oudenbosch
1 beoordeling
“beoordeling fam. van der Moer”
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld NIEUW

Zeer gastvrij, vriendelijk personeel, hulpvaardig, correct. Heerlijk ontbijt, uitgebreid, hier kijken we met gezin altijd naar uit! Prachtige entourage. Mooi landgoed. Alle ingrediënten voor een fantastisch verblijf.

Service

Ann-Sophie E, Guest Relations Manager van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordeling, 5 dagen geleden
Beste T3701CSjm,

Hartelijk dank dat wij u wederom te gast hebben gehad bij Château St. Gerlach! Leuk om te horen dat u altijd naar uw verblijf uitkijkt. Fijn dat u wederom een geweldig verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid. Wij kijken er nu al naar uit, om u weer te mogen ontvangen. Tot de volgende keer!

Schrijf een beoordeling

1.462 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (30)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Duits
Sint-Truiden, België
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

De énige kleine opmerking is dat wanneer er een combinatie met Chateau Neercanne wordt aangeboden, er ook voor een shuttle-service tussen beide moet aangeboden worden. Voor de rest was het perfect : zeer vriendelijk, zeer mooi, zeer lekker (ontbijt whaw!). Proficiat !

• Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner

Beste johan d.,

Hartelijk dank dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Goed om te horen dat u zo te spreken was over onze service en gastvrijheid. Bedankt voor uw complimenten, deze zal ik verder geven aan mijn collega’s. Wij hebben een gratis shuttleservice. Deze rijdt vanaf 10.00 uur tot en met 18.00 uur, mits er beschikbaarheid is. Ik zal uw verbeterpunt ook bespreekbaar maken, zodat wij kunnen kijken of hier veel vraag naar is en wat de mogelijkheden zijn. Bedankt! Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen, tot dan!

Arnhem
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Top service op een heerlijke locatie. Ontbijt was super met voldoende en kundig personeel. Sauna en zwembad prima. Kamer lekker ruim. Ontspannen sfeer. In eerste instantie waren we bang gewekt te worden wanneer andere gasten op de gang liepen maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden.

• Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen

Beste cw619,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach. Wij zijn enthousiast om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid. Bedankt voor uw lovende woorden, graag tot de volgende keer!

Met een Zuid-Limburgse groet,

Heemstede
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Heerlijke week gehad met onze dochter van 2. Heerlijk gegeten, gedronken naar valkenburg en maastricht geweest en ook heerlijk in de directe omgeving gewandeld van het chateau. Een abslote aanrader. Uitstekend dus.

Beste imdn2017,

Hartelijk dank dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Goed om te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van de prachtige natuur waarin het landgoed gevestigd is. De omgeving biedt veel mogelijkheden. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen ontvangen!

11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

We hebben ons twee dagen heerlijk laten verwennen. Een schitterende locatie. Zowel wat betreft natuur in de directe omgeving als ook de restauratie en verbouwing van het landgoed. 's avond heerlijk gegeten in de bistro en het restaurant.

Verbleef Januari, 2017
Ann-Sophie E, Guest Relations Manager van Château St. Gerlach, reageerde op deze beoordeling, 6 dagen geleden
Beste SeePlanet,

Wat fijn dat u voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Mooi om te horen dat u heerlijk heeft genoten. Bedankt voor uw lovende woorden! Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen, graag tot dan!

Met een Zuid-Limburgse groet,

Woerden, The Netherlands
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Het was weer geweldig zoals we gewend zijn bij St. Gerlach.
Wel een minpuntje deze keer, Als je een ontbijt voor 4 personen op de rekening zet waar geen gebruik van gemaakt is moet je als receptioniste de gasten niet het gevoel geven dat ze proberen onder een betaling uit te komen, erg jammer was toch de laatste indruk!

Beste adekke_875428,

Hartelijk dank dat u wederom voor een verblijf bij Château St. Gerlach heeft gekozen. Fijn om te horen, dat u weer een geweldig verblijf heeft gehad op het landgoed. Wat jammer dat u dit zo heeft beleefd. Het is niet de bedoeling dat wij onze gasten dit gevoel geven, excuses voor dit ongemak. Ik zal uw feedback met mijn collega’s bespreken. Dit is niet de service en gastvrijheid die wij willen nastreven. Hopelijk tot de volgende keer!

31 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Prima suite waar met z'n vieren 2 badkamers en 3 TV's tot onze beschikking hadden. Heerlijk geluncht (duurde wel wat lang). Het zwembad en de spa waren helder en schoon. Ook het ontbijt was goed verzorgd. Je waant je een beetje een kasteelheer als je op St. Gerlach verblijft.

Beste Nick B.,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Château St. Gerlach! Leuk om te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad op het landgoed. Fijn dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid. Wij hopen u en uw familie nogmaals te mogen verwelkomen, graag tot dan!

Guest Relations
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Valkenburg in overweging
op 2.1 km afstand
4.5 van 5 bollen 204 beoordelingen
op 17.9 km afstand
Bilderberg Kasteel Vaalsbroek
Prijzen weergeven

In Château St. Gerlach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Château St. Gerlach

Gelegenheid: Château St. Gerlach
Adres: Joseph Corneli Allee 1 | KK Valkenburg a.d. Geul, 6301 KK Valkenburg, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Valkenburg
Prijsklasse (per nacht): € 161 - € 275
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Château St. Gerlach 4*
Aantal kamers: 97
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
- ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Château St. Gerlach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Chateau St. Gerlach Hotel Valkenburg
Chateau St Gerlach Valkenburg

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?