Hurb
StayForLong
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 13 juni 2020

Mijn vriend en ik wilden graag een dagje er tussenuit. Een van onze eisen was een kamer met daarin een goed bad in een plaats waar we ook wat leuke dingen konden doen. Na even zoeken kwamen we hotel Walram tegen. Valkenburg dat leek ons ook wel wat (kabelbaan, rodelen, grotten, terradjes). Ter verduidelijking hebben we het hotel gebeld met vragen over de kamers. We waren nogal verbaasd over de lage prijzen namelijk. Zij legde ons uit dat we voor een kamer met whirlpool 5 euro per nacht extra zouden betalen. Voor ongeveer 70 a 80 euro hadden wij een ruime kamer met whirlpool en ontbijt geboekt.
We waren voorzichtig, omdat we ook wat mindere reviews hadden gelezen. Maar bij aankomst waren we positief verrast! Kamer 220 aan de achterkant van het hotel op een hoek, met ramen aan beide kanten. En aan een kant zelfs een balkon! Wat wij konden zien was dit de enige kamer met balkon in dit hotel. Aan een kant keken we uit op het beekje en aan de andere kant op de wilhelminatoren. En zoals geboekt een whirlpool in de badkamer! Er was een airco aanwezig die goed werkte en er vrij nieuw uit zag. Kamer was netjes en schoon. De whirlpool was voor 2 personen aan de krappe kant, maar het was zeker te doen. Alleen even goed opletten met de warme kraan, het water is al snel té warm.
Enige minpunten waren: geen koelkastje aanwezig en naar onze smaak erg harde matrassen.
Het ontbijt was goed geregeld. Niks bijzonders maar gewoon prima. De croissantjes vielen bij mij goed in de smaak en roerei met bacon bij mijn vriend.

Al met al een goede overnachting gehad. Als we nog eens terugkomen dan zullen we zeker overwegen weer naar dit hotel terug te keren. We zijn erg tevreden, zeker over de prijs-kwaliteitverhouding!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 8 juni 2020

Mooi centraal gelegen hotel in centrum van Valkenburg, personeel vriendelijk, Ontbijt goed geregeld met tijd blokken ivm corona. Eigen parkeerplaats beetje druk met auto's . Wel gehorige gang. 3 gangen maaltijd was lekker.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Geen restaurant in het hotel, wat een nadeel is voor diegenen die absoluut s'avonds niet meer uit het hotel willen . Maar er is meer dan eetgelegenheid genoeg in de nabije straten . Zo goed als alle eet en drankgelegenheden hebben een verwarmd terras . Uiterst gezellig ! . Zeker een van de krijtgrotten bezoeken in Valkenburg of in de geburen .

Beoordeeld op 23 februari 2020

De kamers zijn oud maar netjes. Jammer dat zo horig is. Ook jammerdar er 11 Europe dag aangerekend wordt voor de hotelpakeerplaats. Voor gasten zou het gratis moeten zijn. Het ontbijt was prima verzorgd en voldoende qua keuze als hoeveelheid. Het person
Het deed wat het moest doen, behalve glimlachen. De omgeving is schitterend, alsook de mensen die er wonen en werken.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Complimenten voor Hotel Walram in Valkenburg. Via Hoteldeal.nl hadden wij hier een overnachting geboekt in de voorjaarsvakantie. Als nuchtere tukkers hadden wij geen weet van carnaval, maar bij aankomst bleek de parkeerplaats van het hotel onbereikbaar omdat op het plein vóór het hotel het carnavalsfeest werd voorbereid. De geluidsinstallatie werd al even getest: dat beloofde niet veel goeds voor 's avonds!Toen we wilden inchecken, werd ons gezegd: "u hebt van ons een mail gehad dat er vandaag carnaval is en dat dit voor geluidsoverlast kan zorgen. U hebt daar niet op gereageerd, dus u gaat ermee akkoord?" Nee, maar wij hadden ook geen mail ontvangen: onze boeking was gegaan via Hoteldeal.nl, en die verstrekken het hotel geen contactgegevens van de boekers. "Dan bieden wij u alsnog de mogelijkheid om kosteloos te annuleren als u dat wilt". Nou, dat wilden we wel, want een avond en nacht in die herrie leek ons helemaal niks. We kregen ons geld contact terugbetaald - en 't is maar de vraag of het hotel dat weer van Hoteldeals terugkrijgt. Heel schappelijk opgelost dus, met excuses van het hotel (in feite overbodig, want 't was hun fout niet) én een heerlijke kop koffie voordat we de terugreis aanvaardden. Keurig gedaan: bij zo'n hotel wil je nog wel eens terugkomen - mits het dan géén carnaval is natuurlijk.