Destinia.com
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 8 juni 2020

Mooi centraal gelegen hotel in centrum van Valkenburg, personeel vriendelijk, Ontbijt goed geregeld met tijd blokken ivm corona. Eigen parkeerplaats beetje druk met auto's . Wel gehorige gang. 3 gangen maaltijd was lekker.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

Geen restaurant in het hotel, wat een nadeel is voor diegenen die absoluut s'avonds niet meer uit het hotel willen . Maar er is meer dan eetgelegenheid genoeg in de nabije straten . Zo goed als alle eet en drankgelegenheden hebben een verwarmd terras . Uiterst gezellig ! . Zeker een van de krijtgrotten bezoeken in Valkenburg of in de geburen .

Beoordeeld op 23 februari 2020

De kamers zijn oud maar netjes. Jammer dat zo horig is. Ook jammerdar er 11 Europe dag aangerekend wordt voor de hotelpakeerplaats. Voor gasten zou het gratis moeten zijn. Het ontbijt was prima verzorgd en voldoende qua keuze als hoeveelheid. Het person
Het deed wat het moest doen, behalve glimlachen. De omgeving is schitterend, alsook de mensen die er wonen en werken.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Complimenten voor Hotel Walram in Valkenburg. Via Hoteldeal.nl hadden wij hier een overnachting geboekt in de voorjaarsvakantie. Als nuchtere tukkers hadden wij geen weet van carnaval, maar bij aankomst bleek de parkeerplaats van het hotel onbereikbaar omdat op het plein vóór het hotel het carnavalsfeest werd voorbereid. De geluidsinstallatie werd al even getest: dat beloofde niet veel goeds voor 's avonds!Toen we wilden inchecken, werd ons gezegd: "u hebt van ons een mail gehad dat er vandaag carnaval is en dat dit voor geluidsoverlast kan zorgen. U hebt daar niet op gereageerd, dus u gaat ermee akkoord?" Nee, maar wij hadden ook geen mail ontvangen: onze boeking was gegaan via Hoteldeal.nl, en die verstrekken het hotel geen contactgegevens van de boekers. "Dan bieden wij u alsnog de mogelijkheid om kosteloos te annuleren als u dat wilt". Nou, dat wilden we wel, want een avond en nacht in die herrie leek ons helemaal niks. We kregen ons geld contact terugbetaald - en 't is maar de vraag of het hotel dat weer van Hoteldeals terugkrijgt. Heel schappelijk opgelost dus, met excuses van het hotel (in feite overbodig, want 't was hun fout niet) én een heerlijke kop koffie voordat we de terugreis aanvaardden. Keurig gedaan: bij zo'n hotel wil je nog wel eens terugkomen - mits het dan géén carnaval is natuurlijk.

Beoordeeld op 17 februari 2020

Budgetkamer genomen omdat er geen andere beschikbaar was. Deze was wel zoals budget als aangeeft aan de kleine kant. Verder prettig hotel. Ontbijt tegen prettige prijs was goed. Betaald parkeren achter het hotel krap en rommelig. Aangewezen plaats was nooit vrij, iedereen pakt maar de prettigste plek. Op korte loopafstand van centrum Valkenburg.

Datum van verblijf: september 2019