“Aanrader !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Walram
Beoordeeld als nr. 3 van 46 hotels in Valkenburg
19 december 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kamer 3w plus ,schoon,ruim en makkelijk bereikbaar met de lift .
We waren 2 uurtjes vroeger, maar konden gelijk inchecken, was geen punt.
Goed groot bed, stoelen en tafeltje, flatscreen, ligbad, en de handdoeken werden elke dag gewisseld, en de kamer netjes opgeruimd.
Uitgebreid ontbijt, wat bijna op raakte, werd snel bijgevuld !
S'avonds bij de bar gezellig en muziek stond rustig.
Perfecte ligging, 2 minuten van het centrum.
Gebruik gemaakt van de parkeerplaats.
We gaan zeker dit hotel boeken voor de volgende keer, echt een aanrader !

Kamertip: Kamers aan de voor of achterkant, maakt niet uit, omgeving van het hotel is rustig
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Walram
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 december 2016 beoordeeld

Aardig hotel, met vriendelijk personeel. Gunstig gelegen om Valkenburg kerststad te verkennen. We hadden een kamer aan de linkerkant van het hotel, waar we een beetje last hadden van wat geurtjes van de Geul, die vlak langs het hotel loopt.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld

Wij, mijn man en ik, kregen een bon van Blokker om twee nachten naar een hotel naar onze keuze te gaan. De bon kostte 95.00 euro, dus niet duur voor 2 nachten met ontbijt. Wij boekten bij Hotel Walram in Valkenburg. Aan de receptie werd ons direct voor 10.00 per nacht een betere kamer te boeken. Wij dachten toen nog dat ook de eenvoudige kamers zouden voldoen aan de normen van een drie sterren hotel. Niets is minder waar, het bed kon net in de kamer, op z'n kant erlangs en de badkamer was ook zeer klein. En dit alles was nog eens zeer ongezellig. Na een enorme stank uit de badkamer die nacht toch maar bijbetaald voor een betere kamer. Deze was prima. Ik ging een zwemmetje maken, dacht ik, maar voor ik het zwembad kon bereiken was ik al op de zeer gladde tegels onderuit gegaan. Ik had veel pijn aan mijn pols. De volgende morgen vertelden wij wat er was gebeurd en de enige meelevende reactie was, dat het heel schoon is in het zwembad. Die dag naar het ziekenhuis gegaan waar geconstateerd werd: een gebroken pols. Het Walram zal ons lang heugen, deels mijn eigen schuld en deels de slechte kamers en onvriendelijke receptioniste.

Kamertip: neem niet de eenvoudige kamers maar betaal bij dit scheelt veel ergenis.
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
22 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel is van binnen niet zoals de foto's doen geloven.

Bij aankomst in kamer bleek dat het tapijt smoezelig was, lagen nog chips op de grond, dekbed is oud en met vlekken, lamp boven het bed vol met dode muggen, bubbelbad werkt niet geheel naar behoren. Gewoon niet van deze tijd.

Gangen zijn zeer smal en benauwend, vraag mij af hoe dit werkt als er daadwerkelijk brand uitbreekt omdat nooduitgangen hierdoor slecht zijn te bereiken.

Vreemd is ook dat er schoonmakers door de gang lopen en aankloppen op de deuren vanaf 7.00 uur.

Ontbijt is niet van deze tijd, geen vers fruit, geen verse sappen alleen uit automaat.

Goede is ligging, eerder kunnen inchecken (12.00 uur ipv 15.00 uur) en vriendelijk personeel.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
14 oktober 2016 beoordeeld

Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. station en het gezellige centrum van Valkenburg. Slechts 2 minuutjes lopen naar centrum. Wij hadden een hele nette kamer incl. koffie/thee voorziening (erg prettig). Kamer wel wat aan de kleine kant.
Heerlijke bedden....geen zin om er s' morgens uit te komen. Badkamer modern, schoon en goed met heerlijke douche (incl. massagestraal). Wifi in het hele hotel en ook zeer goede ontvangst op de kamer. Het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid ! Wij komen hier graag nog eens terug!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn dit weekend nachtje bij hotel walram geweest . Was allemaal super in orde. Nette kamer. Nette douche en een super ontbijt. Voor herhaling vatbaar. Enige min put is de parkeerplaats is heel erg krap. Maar ondanks dat kleine puntje is het verder super in orde.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
10 september 2016 beoordeeld

Goed hotel maar voor de prijs hadden wij meer verwacht. Heel vriendelijk voorkomend personeel, de kamer was ruim,zitje in de kamer. Vlekken op tapijt. Tv's gedateerd. Bed hard, de temperatuur in de kamer was moordend, er is geen airco. Daarentegen: de badkamer is mooi, heerlijk bad. Helaas harde handdoeken en geen zgn. wasdoekjes. Rituals toiletgerei. De ligging is prima, al het gezellige in Valkenburg op loopafstand. Ook het station is lopend goed te bereiken, dit voor bijv. een ritje naar Maastricht (6 euro pp en duurt ong.kwartier).Zwembad in hotel niet bezocht.Parkeren kan op eigen terrein, kosten 10 euro per nacht.'s Avonds heerlijk drankje gebruikt op het gezellige terras voor de ingang van het hotel. 's nachts rustig, beetje slaan met deuren maar dat is te wijten aan de gasten, niet aan het hotel.24-uursreceptie

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Valkenburg bekeken
op 0.3 km afstand
314 beoordelingen
op 0.1 km afstand
Hampshire Hotel – Voncken Valkenburg
Prijzen weergeven

In Hotel Walram geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Walram

Adres: Walramplein 37, 6301 DC Valkenburg, Nederland (Voorheen BEST WESTERN Hotel Walram)
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 voordelig hotel in Valkenburg
Prijsklasse: € 56 - € 103 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Walram 3*
Aantal kamers: 76
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Walram met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Walram
Best Western Valkenburg
Valkenburg Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?