We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Aanrader !” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel Walram

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Walram
Beoordeeld als nr. 3 van 47 hotels in Valkenburg
Rotterdam, Nederland
4 beoordelingen
“Aanrader !”
4 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kamer 3w plus ,schoon,ruim en makkelijk bereikbaar met de lift .
We waren 2 uurtjes vroeger, maar konden gelijk inchecken, was geen punt.
Goed groot bed, stoelen en tafeltje, flatscreen, ligbad, en de handdoeken werden elke dag gewisseld, en de kamer netjes opgeruimd.
Uitgebreid ontbijt, wat bijna op raakte, werd snel bijgevuld !
S'avonds bij de bar gezellig en muziek stond rustig.
Perfecte ligging, 2 minuten van het centrum.
Gebruik gemaakt van de parkeerplaats.
We gaan zeker dit hotel boeken voor de volgende keer, echt een aanrader !

Kamertip: Kamers aan de voor of achterkant, maakt niet uit, omgeving van het hotel is rustig
  • Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

395 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (21)
Datum | Waardering
DenHoorn
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
3 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld

Aardig hotel, met vriendelijk personeel. Gunstig gelegen om Valkenburg kerststad te verkennen. We hadden een kamer aan de linkerkant van het hotel, waar we een beetje last hadden van wat geurtjes van de Geul, die vlak langs het hotel loopt.

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
    • 3 van 5 bollen
Naarden, Nederland
7 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 bollen Beoordeeld op 12 november 2016

Wij, mijn man en ik, kregen een bon van Blokker om twee nachten naar een hotel naar onze keuze te gaan. De bon kostte 95.00 euro, dus niet duur voor 2 nachten met ontbijt. Wij boekten bij Hotel Walram in Valkenburg. Aan de receptie werd ons direct voor 10.00 per nacht een betere kamer te boeken. Wij dachten toen nog dat ook de eenvoudige kamers zouden voldoen aan de normen van een drie sterren hotel. Niets is minder waar, het bed kon net in de kamer, op z'n kant erlangs en de badkamer was ook zeer klein. En dit alles was nog eens zeer ongezellig. Na een enorme stank uit de badkamer die nacht toch maar bijbetaald voor een betere kamer. Deze was prima. Ik ging een zwemmetje maken, dacht ik, maar voor ik het zwembad kon bereiken was ik al op de zeer gladde tegels onderuit gegaan. Ik had veel pijn aan mijn pols. De volgende morgen vertelden wij wat er was gebeurd en de enige meelevende reactie was, dat het heel schoon is in het zwembad. Die dag naar het ziekenhuis gegaan waar geconstateerd werd: een gebroken pols. Het Walram zal ons lang heugen, deels mijn eigen schuld en deels de slechte kamers en onvriendelijke receptioniste.

Kamertip: neem niet de eenvoudige kamers maar betaal bij dit scheelt veel ergenis.
  • Verbleef Mei, 2016, bezocht met een partner
3 beoordelingen
2 van 5 bollen Beoordeeld op 22 oktober 2016

Het hotel is van binnen niet zoals de foto's doen geloven.

Bij aankomst in kamer bleek dat het tapijt smoezelig was, lagen nog chips op de grond, dekbed is oud en met vlekken, lamp boven het bed vol met dode muggen, bubbelbad werkt niet geheel naar behoren. Gewoon niet van deze tijd.

Gangen zijn zeer smal en benauwend, vraag mij af hoe dit werkt als er daadwerkelijk brand uitbreekt omdat nooduitgangen hierdoor slecht zijn te bereiken.

Vreemd is ook dat er schoonmakers door de gang lopen en aankloppen op de deuren vanaf 7.00 uur.

Ontbijt is niet van deze tijd, geen vers fruit, geen verse sappen alleen uit automaat.

Goede is ligging, eerder kunnen inchecken (12.00 uur ipv 15.00 uur) en vriendelijk personeel.

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 14 oktober 2016

Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. station en het gezellige centrum van Valkenburg. Slechts 2 minuutjes lopen naar centrum. Wij hadden een hele nette kamer incl. koffie/thee voorziening (erg prettig). Kamer wel wat aan de kleine kant.
Heerlijke bedden....geen zin om er s' morgens uit te komen. Badkamer modern, schoon en goed met heerlijke douche (incl. massagestraal). Wifi in het hele hotel en ook zeer goede ontvangst op de kamer. Het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid ! Wij komen hier graag nog eens terug!

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
Beek en Donk, Nederland
3 beoordelingen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zijn dit weekend nachtje bij hotel walram geweest . Was allemaal super in orde. Nette kamer. Nette douche en een super ontbijt. Voor herhaling vatbaar. Enige min put is de parkeerplaats is heel erg krap. Maar ondanks dat kleine puntje is het verder super in orde.

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
den haag
56 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 10 september 2016

Goed hotel maar voor de prijs hadden wij meer verwacht. Heel vriendelijk voorkomend personeel, de kamer was ruim,zitje in de kamer. Vlekken op tapijt. Tv's gedateerd. Bed hard, de temperatuur in de kamer was moordend, er is geen airco. Daarentegen: de badkamer is mooi, heerlijk bad. Helaas harde handdoeken en geen zgn. wasdoekjes. Rituals toiletgerei. De ligging is prima, al het gezellige in Valkenburg op loopafstand. Ook het station is lopend goed te bereiken, dit voor bijv. een ritje naar Maastricht (6 euro pp en duurt ong.kwartier).Zwembad in hotel niet bezocht.Parkeren kan op eigen terrein, kosten 10 euro per nacht.'s Avonds heerlijk drankje gebruikt op het gezellige terras voor de ingang van het hotel. 's nachts rustig, beetje slaan met deuren maar dat is te wijten aan de gasten, niet aan het hotel.24-uursreceptie

• Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
    • 3 van 5 bollen
1 beoordeling
1 van 5 bollen Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Budget kamer/ duur betaald- centrale ligging.
Bedompte kleine kamer- ontbijt redelijk uitgebreid maar van mindere kwaliteit - smalle bedden-wirwar van trapjes en gangen - zwembad goed- tuin aan de kleine kant- betaald parkeren

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met vrienden
Eindhoven, Nederland
11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 6 september 2016

We zijn hier geweest in augustus 2015, ten tijde van de Den Driesch loop. We hadden de budgetkamer. Deze heeft alles wat je nodig hebt; een fijn, zacht bed, douche, wasbakje,wc, flatscreen aan de muur en een tafeltje waar je je spulletjes kwijt kunt. Je krijgt gee douchespulletjes of zeep/shampoo, deze dien je apart te kopen als je dat wilt.

Ten tijde van het bezoek was het erg warm, maar daar merkte je in je kamer weinig van. Onze kamer keek uit op een beekje met stromend water, wat ik zelf erg fijn vond.

Het hotel ligt nét buiten het stadscentrum, maar wel op heel acceptabele (500meter) loopafstand. Je hebt geen last van (uitgaans)herrie en je bent toch zo in het centrum.

Het ontbijt is vrij eenvoudig, maar wel compleet. Veel keus uit broodjes, ontbijtgranen, vers fruit en fruitsappen. Mocht je dit willen, dan zit er ook een supermarkt tegenover het hotel. De receptionisten zijn altijd vriendelijk en beschikbaar.

Met mazzel kun je je auto parkeren op de parkeerplaats achter het hotel, anders is het ietsje verder lopen naar een nabijgelegen, bewaakte parkeerplaats.

Ik heb in december 2015 nogmaals geboekt, omdat dit hotel me goed beviel.

Kamertip: wel de lusten, niet de lasten, rustig, centaal gelegen, vlakbij stadscentrum
  • Verbleef December, 2015, bezocht met een partner
21 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 25 augustus 2016

Wij kwamen hier onverwacht terecht nadat een boeking op een camping verkeerd gelopen was. Ondanks dat we geen reservering hadden, kregen wij een zeer goede service. We waren met de motorfiets en het is wel jammer dat er geen beveiligde parking voorzien is daarvoor. We moesten die buiten voor het hotel parkeren. We kregen wel een gratis upgrade naar een suite zodat we zicht hadden op de motorfiets. Het gezellige centrum van Valkenburg ligt op 2 minuten stappen. Er is parking genoeg voor auto's (betalend). Het zwembad is klein, maar verzorgd en verwarmd. Het ontbijt is ruim en heel gevarieerd. We zouden hier nog terug komen.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Valkenburg bekeken
op 2.6 km afstand
Hotel Thermae 2OOO
nr. 6 van 47 in Valkenburg
4.0 van 5 bollen 160 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Walram geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Walram

Gelegenheid: Hotel Walram
Adres: Walramplein 37, 6301 DC Valkenburg, Nederland (Voorheen BEST WESTERN Hotel Walram)
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 voordelig hotel in Valkenburg
Prijsklasse (per nacht): € 52 - € 100
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Walram 3*
Aantal kamers: 76
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Walram met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Walram
Best Western Valkenburg
Valkenburg Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?