We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Gunstig gelegen klantvriendelijk hotel.” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel Walram

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Walram
Beoordeeld als nr. 3 van 47 hotels in Valkenburg
13 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Gunstig gelegen klantvriendelijk hotel.”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 14 oktober 2016

Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. station en het gezellige centrum van Valkenburg. Slechts 2 minuutjes lopen naar centrum. Wij hadden een hele nette kamer incl. koffie/thee voorziening (erg prettig). Kamer wel wat aan de kleine kant.
Heerlijke bedden....geen zin om er s' morgens uit te komen. Badkamer modern, schoon en goed met heerlijke douche (incl. massagestraal). Wifi in het hele hotel en ook zeer goede ontvangst op de kamer. Het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid ! Wij komen hier graag nog eens terug!

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
Schrijf een beoordeling

395 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (21)
Datum | Waardering
Eerst Nederlands
Beek en Donk, Nederland
3 beoordelingen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zijn dit weekend nachtje bij hotel walram geweest . Was allemaal super in orde. Nette kamer. Nette douche en een super ontbijt. Voor herhaling vatbaar. Enige min put is de parkeerplaats is heel erg krap. Maar ondanks dat kleine puntje is het verder super in orde.

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
den haag
56 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 10 september 2016

Goed hotel maar voor de prijs hadden wij meer verwacht. Heel vriendelijk voorkomend personeel, de kamer was ruim,zitje in de kamer. Vlekken op tapijt. Tv's gedateerd. Bed hard, de temperatuur in de kamer was moordend, er is geen airco. Daarentegen: de badkamer is mooi, heerlijk bad. Helaas harde handdoeken en geen zgn. wasdoekjes. Rituals toiletgerei. De ligging is prima, al het gezellige in Valkenburg op loopafstand. Ook het station is lopend goed te bereiken, dit voor bijv. een ritje naar Maastricht (6 euro pp en duurt ong.kwartier).Zwembad in hotel niet bezocht.Parkeren kan op eigen terrein, kosten 10 euro per nacht.'s Avonds heerlijk drankje gebruikt op het gezellige terras voor de ingang van het hotel. 's nachts rustig, beetje slaan met deuren maar dat is te wijten aan de gasten, niet aan het hotel.24-uursreceptie

• Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen
1 beoordeling
1 van 5 bollen Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Budget kamer/ duur betaald- centrale ligging.
Bedompte kleine kamer- ontbijt redelijk uitgebreid maar van mindere kwaliteit - smalle bedden-wirwar van trapjes en gangen - zwembad goed- tuin aan de kleine kant- betaald parkeren

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met vrienden
Eindhoven, Nederland
11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 6 september 2016

We zijn hier geweest in augustus 2015, ten tijde van de Den Driesch loop. We hadden de budgetkamer. Deze heeft alles wat je nodig hebt; een fijn, zacht bed, douche, wasbakje,wc, flatscreen aan de muur en een tafeltje waar je je spulletjes kwijt kunt. Je krijgt gee douchespulletjes of zeep/shampoo, deze dien je apart te kopen als je dat wilt.

Ten tijde van het bezoek was het erg warm, maar daar merkte je in je kamer weinig van. Onze kamer keek uit op een beekje met stromend water, wat ik zelf erg fijn vond.

Het hotel ligt nét buiten het stadscentrum, maar wel op heel acceptabele (500meter) loopafstand. Je hebt geen last van (uitgaans)herrie en je bent toch zo in het centrum.

Het ontbijt is vrij eenvoudig, maar wel compleet. Veel keus uit broodjes, ontbijtgranen, vers fruit en fruitsappen. Mocht je dit willen, dan zit er ook een supermarkt tegenover het hotel. De receptionisten zijn altijd vriendelijk en beschikbaar.

Met mazzel kun je je auto parkeren op de parkeerplaats achter het hotel, anders is het ietsje verder lopen naar een nabijgelegen, bewaakte parkeerplaats.

Ik heb in december 2015 nogmaals geboekt, omdat dit hotel me goed beviel.

Kamertip: wel de lusten, niet de lasten, rustig, centaal gelegen, vlakbij stadscentrum
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2015, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
21 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 25 augustus 2016

Wij kwamen hier onverwacht terecht nadat een boeking op een camping verkeerd gelopen was. Ondanks dat we geen reservering hadden, kregen wij een zeer goede service. We waren met de motorfiets en het is wel jammer dat er geen beveiligde parking voorzien is daarvoor. We moesten die buiten voor het hotel parkeren. We kregen wel een gratis upgrade naar een suite zodat we zicht hadden op de motorfiets. Het gezellige centrum van Valkenburg ligt op 2 minuten stappen. Er is parking genoeg voor auto's (betalend). Het zwembad is klein, maar verzorgd en verwarmd. Het ontbijt is ruim en heel gevarieerd. We zouden hier nog terug komen.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
17 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een zg Classic kamer. Een nette en ruime goed onderhouden kamer met goede bedden. Ruime en schone badkamer met een prima werkende douche. Ontbijt goed en voldoende keuze! De ligging is uitstekend, het centrum is vlakbij. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
Uden, Nederland
12 beoordelingen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Netjes hotel, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Vriendelijk behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt. Prima ligging. Goeie uitvalsbasis voor een of meerdere dagen Valkenburg. Prima parkeermogelijkheiden. Leuke bar, zwembad, nette lounge

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
Breda, Nederland
32 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 juli 2016

aardig hotel met vriendelijke mensen. het hotel is gespecialiseerd in kort verblijf 1 a 3 dagen. alles perfect geregeld. goed ontbijt en vooral goede service. aanwijzingen voor een dagtrip per e-bike wordt zo voor je geregeld. ook advies voor de stoomtrein tour en de city tour.

Kamertip: op de 4e etage heb je een prachtig overzicht over de stad , een nadeel aan de voorzijde zijn de gro ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
Jabbeke, België
1 beoordeling
4 van 5 bollen Beoordeeld op 27 juli 2016

Ruime en nette kamer, veel,keuze tijdens het ontbijt, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er betaalparking is, maar dat is overal in valkenburg. De welness op stapvoets van het hotel,is zeker een bezoekj waard. Alsook en bezoekje aan de grotten en de talrijke restaurantje om er s avonds te dineren.

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Valkenburg bekeken
op 2.6 km afstand
Hotel Scheepers
nr. 6 van 47 in Valkenburg
4.5 van 5 bollen 117 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Walram geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Walram

Gelegenheid: Hotel Walram
Adres: Walramplein 37, 6301 DC Valkenburg, Nederland (Voorheen BEST WESTERN Hotel Walram)
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 voordelig hotel in Valkenburg
Prijsklasse (per nacht): € 52 - € 100
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Walram 3*
Aantal kamers: 76
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Walram met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Walram
Best Western Valkenburg
Valkenburg Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?