Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
BESPAAR US$ 2
Hotels.comUS$ 75
eDreamsUS$ 75
TravelocityUS$ 75
Beoordeeld op 9 oktober 2020

We hadden een verblijf van 2 nachten geboekt via een arrangement aanbieding inclusief ontbijt. Onze oorspronkelijk geboekte comfort kamer met balkon werd gratis ge-upgrade naar een 3 persoons kamer omdat de onze niet meer beschikbaar bleek. Ook kregen we daardoor nog wat geld terug, prima geregeld dus. Alles m.b.t. tot de Covid 19 maatregelen was prima geregeld.

Min-punten:
beetje gehorige kamers,
matrassen zijn veel te zacht ( sommige mensen houden daarvan, ik vind het vreselijk).

Plus punten:
Ontbijt was verrassend uitgebreid , vooral het verse fruit, vers streekbrood, ruime keuze in vleeswaren en kaas en diverse soorten muesli en kwark waren heerlijk.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Kamertip: Boek een 3 persoonskamer want de 2 persoons zijn erg klein
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Wij hebben hier vorige week heerlijk gegeten. Het was een 3 gangen keuze diner en ieder gerecht was mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De bediening was ook erg vriendelijk! Verder was het restaurant modern-romantisch ingericht. Huiselijk gevoel.

Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Het hotel bestaat uit enkele bij elkaar getrokken woningen met extra aanbouw. De kamer die we hadden was nogal krap en slecht bereikbaar via een smalle steile trap. Douche, bed en internet waren in orde.
Het bijbehorende restaurant is niet duur, maar het eten is ook niet zo best. Voedzaam, ongetwijfeld, maar niet zo lekker.

Beoordeeld op 23 september 2020

Om half zeven aan tafel, om acht uur voorgerecht gekregen en om half tien het dessert maar niet langer afgewacht. Vreselijk! Bovendien een onvriendelijke en totaal niet capabele en niet klantvriendelijke bediening

Beoordeeld op 30 juni 2020

We zijn met Hemelvaart 2 dagen en 1 nacht in Valkenburg geweest. De Fletcher hotels waren 1 van de weinige die open waren conform de Corona regels. Door het mooie weer en de schitterende omgeving was het goed toeven in het hotel. De bediening en gasten waren nog vreemd met de nieuwe Corona regels, maar we hebben lekker gegeten en was weer genieten de eerste keer op het terras met een biertje.

Datum van verblijf: mei 2020