Gratis annuleren tot 23-05-22
PricelineUS$ 69
Hotels.comUS$ 78
TravelocityUS$ 78
Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

3 sterren is nog best veel. Ik sliep in hrt koetshuis. Wat een oude zooi, geen ander woord voor. Bedde slecht, kamer klein, bureau moeten verslepen om kast te openen. Badkamer vol schimmel. Douchegordijn die niet past dus altijd een natte vloer. Badkamer en kamer lijken uit de jaren 60 te komen.

Ontbijtzaal klein, stoelen kunnen amper verschoven worden zonder tegen je achterburen te komen. Eten zelf en aanbod was wel voldoende

Kamertip: Betaal voor 10 euro meer een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

We sliepen in het koetshuis armoedig en gedateerd. Badkamer niet schoon en te weinig handdoeken. Daarnaast kamer is bloedheet en vochtig. Het ontbijt is goed maar het restaurant ziet er leuk uit maar het eten is minder de kip was niet gaar terug gegeven en nieuwe gekregen op het zelfde bord? De Bediening is waardeloos weten niks hebben niks en bedienen buiten niet???mensen gaan zelf ergens anders drinken halen om het daar op te drinken op het terras. Geen leiding aanwezig.Eens maar nooit meer.....

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021

We zaten in het koetshuis beneden. Enkel glas en raam aan parkeerterrein dus veel lawaai. Maar binnen was het ook erg gehorig! Het was er vochtig en klam of we nu raam open of dicht lieten. Het belachelijkste vond ik dat er ipv een deur in badkamer een oud gordijn hing! Het ontbijt was goed en het was er ook schoon maar ik zou dit hotel niet aanraden! Het bed was ook erg smal!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Kregen kamer 16.
Kan het begrip kamer niet krijgen. Was gewoon een hok. Konden elkaar niet passeren. Heeft een schuin dak. Douchen is niet mogelijk tenzij je 120cm hoog ben. Tv was stuk. Gemeld en kreeg te horen ben geen technicus. Heeft het probleem niet opgelost.
Hotel is Fletcher onwaardig. Hebben diverse malen in andere verbleven en waren top.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

We kregen kamer 3 en konden daar niet slapen wegen een enorm lawaai boven ons , we kregen kamer 10 , de kamer was heel klein en het werd ook een kamer met veel geluid langs alle kanten . De kamers zijn verouderd . We wilden op 13 juli in de avond eten in het restaurant en vroegen om kwart na 5 om dat te reserveren . De serveerster zei dat we te laat waren, de reservaties moesten voor 17 uur gemaakt worden.Ongelofelijk !!!!!Een ander koppel overkwam op dat moment hetzelfde. Geen eten dus . Het enige goed aan dit hotel was het ontbijt , schandalig wel dat je voor spek per dag 2,50 euro moet extra bij betalen terwijl dat normaal in buffet vorm gratis is.
Toekomstige slapers neem oordopjes mee
En parkeer plaats aan het hotel is ook helaas 2 van de 3 nachten dat we er verbleven geen plaats
Dus teleurstellend en zeker nooit meer

Datum van verblijf: juli 2020