Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 75
eDreamsUS$ 75
TravelocityUS$ 75
Beoordeeld op 20 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven op de1ste etage van het “koetshuis”. Zeker geen aanrader. Kleine kamer met schuine wand, muren vol met vlekken, vloerbedekking versleten en vies. Bedden kraakten echt heel erg, matrassen veel te zacht. Badkamer van minstens 50 jaar oud, wc bril die niet op de pot past. Lauw water uit de douche. Hele gebouw is armoedig en donker.
Ontbijt was redelijk. Restaurant ongezellig. Dit hotel is zeker de naam Fletcher niet waard!!! Niet boeken dus!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

We hadden een standaard kamer dit was onder de maat voor een fletcher hotel!!

- bedden flink doorgezakt
- kamer was niet schoon
- badkamer oud (scheve bril) en schimmel boven douche
- raam was enkelglas (we sliepen aan de weg kant echt alles kon je horen!)
- ontbijt oké niks meer niks minder
Tot slot zijn overal in het hotel honden geweest (vriend die allergisch is helpt dan niet mee) er waren geen huisdiervrije kamers dit stond niet aangegeven op de site
- loopafstand prima 15min lopen was voor ons geen probleem

Voor €77 - 2 nachten en incl ontbijt kun je niks van zeggen maar kijk dan alsjeblieft verder en betaal gewoon wat meer hier zou ik nooit meer willen slapen

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

we zijn er in januari met 12 personen (scouting) geweest, gewoon eenvoudig hotel maar wel met enthousiast personeel in de bediening, zelf op zaterdagavond niet te beroerd om de hotelbar een uurtje langer open te houden. De slaapkamers zijn wel behoorlijk gedateerd maar dat mocht wat ons de pret niet drukken. Hier moet wel iets aan gebeuren anders komt er uiteindelijk geen hond meer.

Kamertip: ander hotel boeken, kamers erg gedateerd
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij vonden het een oudbollig hotel
De matrassen waren doorgezakt dus je rolde zo van bed af of lag op een spiraal met je rug. Het mag dus zeker gemoderniseerd worden
Zou er niet zo gauw weer terug komen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020

Kamer in het koetshuis; Kamer heeft een opknapbeurt nodig. Raam sluit niet goed, gordijn hangt half naar beneden en zelf geprobeerd te bevestigen. Kamer is zeer gedateerd. Op het laken zat een likdoornpleister van een ander persoon. Niet aan beide zijden van het bed een stopcontact en diegene die er is, is niet bereikbaar voor de andere kant.
Zeer weinig parkeermogelijkheden.

Datum van verblijf: december 2019