Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 75
Hotels.comUS$ 75
eDreamsUS$ 75
TravelocityUS$ 75
Orbitz.comUS$ 75
CheapTicketsUS$ 75
Beoordeeld op 19 februari 2020

we zijn er in januari met 12 personen (scouting) geweest, gewoon eenvoudig hotel maar wel met enthousiast personeel in de bediening, zelf op zaterdagavond niet te beroerd om de hotelbar een uurtje langer open te houden. De slaapkamers zijn wel behoorlijk gedateerd maar dat mocht wat ons de pret niet drukken. Hier moet wel iets aan gebeuren anders komt er uiteindelijk geen hond meer.

Kamertip: ander hotel boeken, kamers erg gedateerd
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij vonden het een oudbollig hotel
De matrassen waren doorgezakt dus je rolde zo van bed af of lag op een spiraal met je rug. Het mag dus zeker gemoderniseerd worden
Zou er niet zo gauw weer terug komen

Beoordeeld op 13 januari 2020

Kamer in het koetshuis; Kamer heeft een opknapbeurt nodig. Raam sluit niet goed, gordijn hangt half naar beneden en zelf geprobeerd te bevestigen. Kamer is zeer gedateerd. Op het laken zat een likdoornpleister van een ander persoon. Niet aan beide zijden van het bed een stopcontact en diegene die er is, is niet bereikbaar voor de andere kant.
Zeer weinig parkeermogelijkheden.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Personeel aardig en behulpzaam en ontbijt was gewoon goed. Kamer was erg oud en gedateerd, maar wel schoon en bed was prima. Badkamer oud jaren ‘70 beige en toilet doorspoelknop kapot en voegen kapot en zwarte plekken en koud en er was geen föhn. Ok voor 1 nacht als je er verder niet hoeft te zijn. Ben wel vaker in een Fletcher hotel geweest en deze viel erg tegen!

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Het ontvangst was hartelijk. De buitenkant van het hotel ziet er zeer authentiek en stijlvol uit. De afstand naar Valkenburg centrum is prima.
Alleen de kamers zijn vreselijk gedateerd. Het bed erg zacht. Dat is smaakgevoelig. De kamers kunnen wat ons betreft echt wel een make-over krijgen.
Ontbijt was prima.