“Mwwaaaah”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 155 Restaurants in Valkenburg
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niet speciaal. Zeker voor de prijzen die ze hanteren. De inrichting is een ratjetoe van stijlen. Wel erg mooi terras buiten. Jammer dat daar gerookt wordt.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Aan de Linde op het terras. Wij waren er op dinsdagavond en hadden het 5-gangen verrassingsmenu voor ongeveer €37,- pp. De portie waren groot genoeg, de combinaties waren heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Echt een aanrader.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met een prachtige uitzicht. Alsof je je in Frankrijk bevindt. Een groot pluspunt is de bediening. Ze maakten tijd voor een praatje en waren erg vriendelijk.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor het 5 gangen dinsdagavond menu en we hebben superlekker gegeten.Als we in Valkenburg zijn gaan we hier altijd een hapje eten.

1 september 2019 beoordeeld

Even naar Valkenburg geweest om wat te eten ,aan de linde ligt prima uit de drukte ,er komen veel locals omdat de toeristen allemaal wat verder verblijven ,mooie kaart waaruit genoeg te kiezen is.Het eten is eten is goed en de bediening is geweldig.Dus als je een weekend Valkenburg wilt dien en gezellig en rustig wilt eten is Aan de Linde een prima locatie.Zou wel even reserveren

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Aan de Linde bekeken, bekeken ook

In Aan de Linde geweest? Deel je ervaringen!