Beoordeeld op 19 december 2021

Ideale plek om zo Valkenburg in te lopen en tussendoor weer even terug te gaan naar het appartement. Het appartement zelf is sterk verouderd, badkamer prima op beetje schimmel links en rechts na. Inchecken en via app de deuren openen werkt super, alleen jammer dat ze je niet vertellen hoe dit werkt.

Alles bij elkaar een redelijk appartement, welke door het prachtige Valkenburg in kerstsfeer wordt goedgemaakt.

Beoordeeld op 12 december 2021

Ruim appartement op een goede locatie.
Bedden waren goed, komen waarschijnlijk uit het Park Hotel
Erg fijn dat de faciliteiten van het Hotel beschikbaar waren voor gasten in het appartement.

Helaas verlichting op meerdere locaties kapot en ander klein onderhoud wenselijk.

Kamertip: Geef duidelijk aan of je goed te been bent, mijn appartement 3 steile trappen omhoog (voor mij geen probleem )
Beoordeeld op 5 december 2021

Alles was prima in orde met alles erop en eraan , voor herhaling vatbaar, aanwezig magnetron water koker koffie thee koelkast televisie , kamer was netjes en schoon kamer temperatuur zelf instelbaar dichtbij in het centrum

Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Mooie ruime en nette appartementen vlak bij het centrum en de kerstmarkten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk genoten van een weekendje weg. Een aanrader voor iedereen die er even lekker uit wil. Alle activiteiten op loopafstand.

Kamertip: Parkeren Jan bij parkhotel voor 9 euro per dag. Perfect geregeld.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

Mooi verzorgde appartementen op wandelafstand van het centrum. Alles tip top in orde .Wel inchecken in Park Hotel. Men mag ook gebruik maken van het zwembad en sauna in het hotel maar dit staat nergens vermeld .Spijtig want men is er dan niet op voorzien. We zijn 1x gaan ontbijten in het hotel ,heel veel en met alles erop en eraan maar wel duur.19.95 euro per persoon.

Datum van verblijf: november 2021