Travelocity
FindHotel
Beoordeeld op 5 december 2021

Alles was prima in orde met alles erop en eraan , voor herhaling vatbaar, aanwezig magnetron water koker koffie thee koelkast televisie , kamer was netjes en schoon kamer temperatuur zelf instelbaar dichtbij in het centrum

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Mooie ruime en nette appartementen vlak bij het centrum en de kerstmarkten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk genoten van een weekendje weg. Een aanrader voor iedereen die er even lekker uit wil. Alle activiteiten op loopafstand.

Kamertip: Parkeren Jan bij parkhotel voor 9 euro per dag. Perfect geregeld.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

Mooi verzorgde appartementen op wandelafstand van het centrum. Alles tip top in orde .Wel inchecken in Park Hotel. Men mag ook gebruik maken van het zwembad en sauna in het hotel maar dit staat nergens vermeld .Spijtig want men is er dan niet op voorzien. We zijn 1x gaan ontbijten in het hotel ,heel veel en met alles erop en eraan maar wel duur.19.95 euro per persoon.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Last van kakkerlakken in de slaapkamer, heb er 1 gevangen en in een omgedraaid glas op tafel gezet. Hoop nog steeds dat er niet 1 in mijn bagage is gaan zitten en ik het dalijk ook heb.
Verder was het een prima verblijf op een leuke locatie. Het fontijntje in de badkamer liep ook niet goed weg.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 18 september 2021

Zeer vriendelijke mensen. Heel goede service voor, tijdens en na het verblijf. Zeer propere en nette kamers in het appartement. Gang en trappenhal rook wat oud maar kamers waren tip-top in orde. Sauna, bubbelbad en zwembad waren zeer ontspannend, rustig en proper. Het was zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2021