Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 96
Hotels.comUS$ 96
eDreamsUS$ 96
TravelocityUS$ 96
CheapTicketsUS$ 96
Orbitz.comUS$ 96
Beoordeeld op 6 januari 2020

Wij hebben voorheen vaker deze appartementen geboekt. Toen heette het Van Dieteren Appartementen. Sinds verleden jaar overgenomen door Parkhotel. De appartementen zijn ruim en sfeervol ingericht. Wij hadden een appartement (nr.238) op de begane grond met woonkamer voor en achter de slaapkamer. De badkamer is klein maar volledig met douche, toilet en wastafel. Helaas is er geen oven aanwezig om broodjes of croissantjes af te bakken. Appartement is netjes en schoon.
Voor het in ontvangst nemen van de sleutel moesten wij naar het Parkhotel, ruim 5 minuten lopen. Niet handig als je je auto in Valkenburg centrum hebt geparkeerd. Ook met uitchecken moesten wij de sleutel weer afgeven bij het Parkhotel.
De toegangsvoordeur van het complex moest i.v.m. aanwezigheid AED apparaat open blijven. Niet handig want de tussendeur binnen welke toegang geeft naar de appartementen kan niet afgesloten worden. Locatie is ideaal. Dichtbij de winkels en restaurants.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Met een fietsweekend in juni op het programma moet je toch nog wat km in de benen hebben.
Dus op naar Valkenburg. Ik met E-bike en manlief met mountainbike.
Ook nog is op dieet, dus is mijn keuze gevallen op deze appartementen.
Zelf eten kunnen maken was een must.
Vriendelijk onthaal in het hotel wat verderop.
Mooi ruim appartement met grote badkamer.
Alles was er aanwezig.
Prima WiFi, grote tv en alles wat je moet hebben in de keuken.
Proper,schone handdoeken en fris opgemaakt bed.
Het enige waar ik iets op tegen heb is de vloerbedekking, overal vast tapijt.
Naar mijn vermoeden is dit gedaan voor het lawaai van voetstappen te dempen.
Afgesloten fietsenstalling ook zeer belangrijk!!!
Het weer zat ook nog mee dus iedereen tevreden

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima ontvangst bij de receptie van Parkhotel. Tip: vraag meteen om uitrij muntje. Kunnen parkeren voor appartement. Er zijn parkeermogelijkheden in de omgeving voor circa € 10,00 per dag. Een korte wandeling naar de parking is gezond. Ons appartement lag op de bovenste etage, trappen vindt ik geen probleem. Het appartement was netjes, de handdoeken lagen klaar en de bedden keurig opgemaakt. Mooie living met 2 banken eetkamer tafel en alle basis voorzieningen. De bedden waren prima en de douche ruim. Zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding. Een goede voorbereiding is het halve werk. 1 minpuntje; enkel glas en schilderwerk ramen is noodzakelijk.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 december 2018

De appartementen zijn wat verouderd (oude tapijtvloer) en er waren enkele defecten (koffiemachine defect, kapstokhaakjes afgebroken, zeepdispenser in de badkamer kwam continu los). Parkeren kan je niet voor de deur, maar moet op de verder afgelegen parking van het hotel, zeker niet ideaal als je bagage bij hebt of reist met een baby. Door de drukte in het hotel was er geen plaats en moesten we betalend parkeren in de buurt. Ook werden we bij het inchecken in het hotel niet ingelicht over de faciliteiten en kregen we geen toegangskaart voor het zwembad/wellness. De locatie van de appartementen is zeker goed ten opzichte van het centrum, maar jammer dat het appartement zelf niet goed onderhouden is en toch nog even verwijderd is van het hotel (wat niet zo omschreven stond bij het boeken).

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 november 2018

Twee jaar geleden ook in deze appartementen geweest nu vallen deze appartementen onder Park hotel daar moet je ook de sleutel halen. Ruimte in appartement is prima fijne zitkamer, aparte slaapkamer en klein keukentje. Minpunt deze keer het parkeren. Dit kan niet meer met een parkeerkaarten voor de deur (of je moet per uur betalen) parkeren. Het parkeren voor een hele dag kon bij het Parkhotel a 7,50 per dag of verderop in de straat a 8 euro per dag. Helaas was er ook geen lijst of map met wat er in het appartement aanwezig was wat te doen met uitchecken wegbrengen van vuil enz.

Datum van verblijf: november 2018