“Prima verblijf.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Dieteren
Beoordeeld als nr. 2 van 46 hotels in Valkenburg
13 november 2016 beoordeeld

Mooi, schoon en een prima ontbijtbuffet in Hotel Riche, uitstekend geregeld.
Buiten het centrum maar toch zo dichtbij.
Kamer was ruim en goed ingericht ,de bedden waren prima, mooie ruime badkamer.
Fijn dat er een klein keukentje was, zelf thee en koffie kunnen maken.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

2 november 2016 beoordeeld

Na een dagje wandelen in de mooie omgeving van Valkenburg kom je ' thuis' bij Hotel van Dieteren! Een fijne kamer met voldoende ruimte. In onze kamer zou wel een keer een nieuwe bank neergezet mogen worden, die zakte wel erg door. Maar ja we zijn gekomen om naar buiten te gaan een leuke kamer te hebben dat is allemaal goed gelukt. Een fijn hotel. We zijn er al meerdere keren geweest.

25 oktober 2016 beoordeeld

Top! mooie ruime kamer met alle gemakken voorzien, met een minuutje lopen ben je in het centrum. parkeren kan voor de deur en we vertrokken op maandag en wouden graag nog even de stad in en konden de parkeerkaart nog een dag lenen.

18 oktober 2016 beoordeeld

Zeer gastvrij ontvangen.
Kamer was ruim (groot genoeg om er een kinderbed bij te plaatsen), schoon en van alle gemakken voorzien.
Op loopafstand van het super gezellige centrum van valkenburg.
We komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
15 oktober 2016 beoordeeld

via internet geboekt en de keus had niet beter kunnen zijn. De ontvangst was erg vriendelijk en het appartement was boven onze verwachting.
Werkelijk alles wat je nodig kon hebben was aanwezig. Het was schoon en ruim en voorzien van een heerlijk liggend bed. Onze fietsen konden in een afgesloten gedeelte worden gestald.
Er is een zwembad bij wat nog open was toen wij er in september verbleven.
Het is op loopafstand van het centrum, wat wij erg prettig. Vonden.
Het enige nadeel is eigenlijk dat er niets negatiefs valt te vermelden.
Wij zullen maar zeggen: Tot een volgende keer.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld

Leuk en schoon appartement in Valkenburg, 5 minuten lopen van het centrum.
Warm ontvangst gehad en ivm boeken op hun website zelf gratis parkeren gekregen in de straat. Appartement zelf is vrij groot, heeft alles wat je nodig hebt, bedden liggen goed en alles is erg schoon.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
9 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben voor de 2e keer dieteren geboekt. De appartementen zijn keurig ingericht en heel compleet, voor een prima prijs.
De appartementen liggen op loopafstand van het centrum.
Toen we aan gaven naar thermae 2000 te gaan kregen we badjassen en handdoeken mee (handdoeken trouwens ook standaard aanwezig in appartement)
Het enige nadeel vonden wij dat we in het appartement pal naast de kabelbaan verbleven. Toen deze smorgens open ging verzamelden zich er grote groepen luidruchtige mensen die lang bleven hangen, maar dat was waarschijnlijk een toevalstreffer.

Kamertip: Extra kapstok voor de jassen
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
PatrickValkenburg, Eigenaar van Hotel Dieteren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste Judith,
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf.
Jullie waren voor ons fijne gasten!
Graag verwelkomen wij jullie nogmaals in ons hotel. Weten jullie dat wanneer je rechtstreeks via hoteldieterenvalkenburg.nl boekt, je gratis mag parkeren?
Wellicht tot ziens! Met gastvrije Dieteren groeten, Jacqueline

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Valkenburg bekeken
op 0.3 km afstand
Hotel Scheepers
nr. 5 van 46 in Valkenburg
148 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Dieteren geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Dieteren

Adres: Neerhem 34, 6301 CJ Valkenburg, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 46 hotels in Valkenburg
Prijsklasse: € 93 - € 155 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Dieteren 3*
Aantal kamers: 21
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Hotel Dieteren in Valkenburg is ideaal gelegen. Op loopafstand van het gezellige centrum en dicht bij de natuur.Alle kamers zijn sfeervol en eigentijds ingericht. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Dieteren met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?