Beoordeeld op 7 juni 2021

Het hotel ligt op een goede locatie, je loopt het poortje door en bent meteen in het gezellige deel van Valkenburg met veel eetgelegenheden en winkeltjes. Om te kunnen parkeren moet je een stuk lopen naar een grote algemene parkeerplaats en kan je met een vergunning van 9 euro een dag en nacht staan.Het hotel ziet er bij binnenkomst best leuk en over het algemeen netjes uit. Bij het telefonisch reserveren ben ik heel vriendelijk te woord gestaan door de eigenaresse en bij ontvangst was ze ook erg vriendelijk. De kamer viel ons helaas erg tegen. De kamer was oud/gedateerd, de wc rook niet erg fris en de wc pot was zwart aan de binnenkant. Het doortrekken maakte veel geluid, dat duurt wel een minuut lang. De kamer is gehorig, ik hoorde de buurman snurken ‘s nachts. De douche was niet schoon, een oude douchebak met bruine vlekken en het putje zat vol met haren en aan de wand zaten ook lange zwarte haren. De handgreep van de deur was vies aan de binnenkant. De wasbak met spiegel staat in de slaapkamer. Dus als je privacy wilt dan is dat niet zo fijn. De kozijnen zijn verrot en de vloerbedekking was oud en kapot. De kamer was erg sober, geen schilderijtje of iets waardoor je een fijn gevoel kreeg. Het ontbijt was lekker. Bij het uitchecken werd gevraagd of alles in orde was en heb ik aangegeven wat we van de kamer vonden. Ze ging het doorgeven van de douche en verder was het een kwestie van smaak gaf ze aan. Ik wens de eigenaren van dit hotel toe dat ze met iets meer liefde en zorg de kamers inrichten, want het is een goede plek om iets leuks en fijns van te maken voor de mensen die komen logeren.

Kamertip: Kamer 14 uitzicht tuin en huizen Kamer 14 kijkt uit op de tuin en andere gebouwen, En En heeft een flinke update nodig.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Gezellig ingericht. Vriendelijke eigenaars.
Goed ontbijt. Als t op is krijg je t gewoon erbij geserveerd.
Drankjes opschrijven wat je hebt gehad.
Geen bediening op terras dat wel. Maar dat geeft niks. Prima kamers met tv.
Lekker rustig. net niet in t drukke centrum van Valkenburg. Top

Datum van verblijf: augustus 2020