Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 86
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
FindHotelUS$ 85
TripadvisorUS$ 85
Orbitz.comUS$ 85
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Met Hemelvaart hier twee nachten verbleven. Wij hadden de grote kamer met balkon, wat kan ik zeggen; heerlijk frisse kamer, perfecte bedden, koelkastje, koffie en thee en kleine maar perfecte douche. Kleine kanttekening, boven maat 44 wordt de douche instap even friemelen. Ontbijt was een overwachts feestje. Vers gebakken eitje, heerlijke croissants en warme broodjes, alles vers en steeds bijgevuld. Voor ons, gewend aan de grote ketens, was dit echte een eye opener. De bijzonder vriendelijke eigenaars maken dit hotelletje helemaal af.

Datum van verblijf: juni 2019