Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 83
Mercure
US$ 86
Priceline
US$ 78
Hotels.comUS$ 80
Expedia.comUS$ 80
Trip.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.026)
Beoordelingen filteren
1.026 resultaten
Waardering van reizigers
366
368
196
74
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
366
368
196
74
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
21 - 26 van 1.026 beoordelingen
Beoordeeld op 19 mei 2023 via mobiele applicatie

Gezellige locatie en prima verblijf voor de fiets vakantie in zuid limburg. Mooi om ook de experience omgeving van Shimano.

Service in hotel was OK , niet altijd nl sprekend; ontbijt was royaal en goed verzorgd

Voor paar dagen verblijf zeker aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde met familie
Bedank Jos v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lea Meinen, Gastenservice/Front Office van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2023

Beste Jos v,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven via tripadvisor. Het is altijd leuk om een opmerking als deze te lezen en dat u over het algemeen van ons hotel heeft genoten. Bezoekt u ons nog eens, we zouden het zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groeten
Team Hotel Valkenburg by Mercure

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2023

Prettig hotel, alles is aanwezig. Ontbijt was uitstekend. Beddden zijn goed.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie omgeving met mogelijkheid voldoendeom mooie wandelingen te maken. Voor bikers een walhalla.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Jaap D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lea Meinen, Gastenservice/Front Office van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2023

Beste Jaap5,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken van uw verblijf met ons te delen. We zijn erg blij te lezen dat u een heerlijk verblijf in ons huis heeft gehad en helemaal tevreden was. Het zou ons een groot genoegen zijn u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
Team Hotel Valkenburg by Mercure

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 mei 2023

Prima hotel, rustige ligging, heerlijke bedden. Wc vloer was niet schoon. Douche is lauw en niet warm te krijgen. Ik heb fibromyalgi de kou veroorzaakt extra pijn. Ik heb dit uitgelegd en kreeg alleen een sorry kunnen we niets aan doen. Drinken zou ik ergens anders halen. Glas pepsi kost 4 euro.

Datum van verblijf: mei 2023
Bedank patty p
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lea Meinen, Gastenservice/Front Office van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2023

Beste,
Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Valkenburg en voor uw beoordeling. We zijn blij dat u zeer tevreden was met onze geweldige locatie, het hotel en onze bedden. Feedback van onze gasten is erg belangrijk voor ons omdat het ons in staat stelt verbeterpunten vast te stellen. Daarom willen wij u bedanken voor uw opbouwende kritiek, die wij zullen doorgeven aan de relevante afdelingen om onze diensten te verbeteren. Het zou fijn zijn als u ons nog eens zou bezoeken. Met vriendelijke groeten
Team Hotel Valkenburg by Mercure

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 mei 2023

Vele review wat door andere gasten geschreven is en medegedeeld aan u gaat bijna over dezelfde problemen en obstakels. Zo ook de onze. Het hotel is in principe design maar geeft wel degelijk geen warme uitstraling. Ik heb het gevoel dat het meer een Business Hotel is voor bedrijven. een strakke uitstraling. Oke, iedereen zijn smaak.
Het bereik is niet optimaal. !.Punt 1. Geen echte parkeerruimte bij het Hotel, dus parkeren in een rommelige omgeving en dus lopen naar het Hotel. Je gaat op je gevoel af, geen goede aanwijzing hoe men moet lopen naar het hotel. Stel het regent of stormt hoe moet het dan met alle koffers enz. Zeker voor minder invaliden geen pretje. Slecht te bereiken dus!!! Punt 2. Aankomst Hotel, aardig ontvangen, kleine desk, terwijl wij online hadden betaald vroeg de deskmedewerker ons of wij de betaling eventueel toch wilde betalen omdat wij via Expedia online hadden betaald en dat duurde dan ca.3 dagen voordat het geld binnen kwam en er was dan een optie dat wij het ook aan de desk konden betalen. De betaling bij Expedia werd dan geannuleerd ?Vreemd voorstel en hebben dat dan ook niet goedgekeurd. enfin, zo bleef het dus wel intact! Bij vertrek betaalde wij nog 9,00 belasting(de kamer was dus al online betaald) en wel gevraagd waarom er geen parkeermogelijkheden waren. Goed antwoord gekregen. Punt 3. Aankomst kamer, redelijk netjes, maar zeer onpersoonlijk, strak design, betonnen
muur. Kil en koud! Tuurlijk zit er alles in wat je nodig hebt. wij kregen een kamer 104, aan de voorkant dus. Helaas geen lange spiegel voor de dames, maar 3 ronde spiegels, wat moet 1 vrouw daarmee ???Er is een kiepraam, kan je dus een beetje openen voor de ventilatie en aan weerskanten zitten daarvan 2 muren met dikke gordijnen, maar voor het lange raam zit geen bijv. luxaflex of zo, d.w.z. dat je dus altijd de dikke gordijnen moet sluiten, want anders kan de overkant(een bedrijf) jou zien. Niet fijn en in de ochtend kan je het dus ook niet openen waardoor er niet genoeg licht in komt en niet genoeg ventilatie. Punt 4. Ventilatie dus....in mei is het nog te doen, maar het blijft best wel warm aanvoelen en niet genoeg frisse lucht. Punt 5. Bedden zijn goed, geen extra kussens en deze zijn echt, echt te zacht. Punt 6. geen bijzet tafels bij het bed, dus als je in bed wenst te lezen enz. dan kan je bijv. je glas niet ergens neerzetten. Tip, klip bijv. een industrieel opklap tafeltje aan het frame, probleem opgelost. Punt 6 : Badkamer.... de wasbak is modern maar geeft gauw dat het water over de wasbak spettert en alles nat wordt eroverheen en waardoor jouw spullen ook nat kunnen worden. De douche is oké, maar ook weer hier geldt dat als je gaat douchen alles nat wordt. Het muurtje had iets breder gekund, want er is geen afscheiding. Punt 7: wij hadden geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat wij dat in uw reviews hadden gelezen dat het niet optimaal was dus wij hebben ergens anders ontbijt genomen. Oké, wij hebben het voor 1 nacht voor deze keer prima gevonden, maar door alle deze opgenoemde punten zullen wij niet snel terugkomen. Ik vind dit voor een 4 sterren hotel ondermaats en het spijt ons zeer om dit te benoemen. Helaas is het niet anders en ik vind dat de Directie eens goed moet kijken naar al de door mij opgenoemde punten. Het zijn kleine aanpassingen die men met weinig middelen kan oplossen. Ik adviseer kijk er naar en je krijgt blije hotelgasten en daar doen jullie het toch voor! Het hotel zat vol en dan lijkt het goed te gaan, kijk niet alleen naar de bezetting maar ook naar alle faciliteiten in het Hotel die niet allemaal de 4 sterren halen. Veel succes. H.van G.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Unknownquest
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 26 april 2023

kamer was niet echt top douche vloeren niet schoon tapijt met vlekken na de 5e kamer eindelijk goed maar dat kwam omdat deze net nieuw waren parkeren 9 euro per dag ook min puntje komen wel bij je kosten bij kop koffie 4,50 beetje duur voor hotel gasten al met al prijs verhouding is het de prijs niet waard

Kamertip: nvt
Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank antonvoeveren
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lea Meinen, Gastenservice/Front Office van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2023

Beste,
Dank u voor uw beoordeling. Het feit dat wij geen eigen parkeergelegenheid hebben staat op internet zodat u dat weet voordat u boekt. We zijn momenteel bezig met het verwijderen van de vlekken op de vloer. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak.Wij hopen dat u toch nog een fijn verblijf heeft gehad in Valkenburg en dat u ons nog een tweede kans geeft.
Met vriendelijke groet
Team Hotel Valkenburg by Mercure

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken