2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 83
Hotels.comUS$ 95
FindHotelUS$ 98
Beoordeeld op 15 januari 2022

Prima hotel goed ontvangen service vanuit de keuken kan beter, uitleg van de wijn bij de high wine was wat minder kregen een witte wijn terwijl de ober zei dat het een rose was dat verschil moet je als sommelier toch zeker weten.

Antwoord van management:Gereageerd op 16 januari 2022

Beste 827henkp, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! Wij waarderen dit enorm. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit oppakken met de desbetreffende medewerker. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Black Label Hotel Valkenburg

Beoordeeld op 14 januari 2022

Kwaliteit van kamer en indeling is top. Kamer is akoestische erg stil! Zo kom je goed tot rust. Verwarming systeem reageert meteen, zo heb je het niet lang fris.
Misschien een dimmer om het licht te reduceren kan handig zijn.
Het eten is erg lekker!

• Reistype: Reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 16 januari 2022

Beste eddyM2647UX, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! Wij waarderen dit enorm. Wij nemen uw tip over het licht mee. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Black Label Hotel Valkenburg

Beoordeeld op 8 januari 2022 via mobiele applicatie

We werden gastvrij ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. Er werd geïnformeerd naar allergieën voor het diner. Ook deze doorgegeven ( absoluut geen paddestoelen) en medium doorbakken herten biefstuk.
Wat schetst onze verbazing toen de carpaccio ruim voorzien was van paddestoelen. Dit benoemd bij de volgende gang. Ook daar was 1 biefstuk doorbakken. Zou terug naar de keuken mogen, maar dat vonden we overdreven. De chocolade taart was heerlijk. Er werd verder niet meer op de on missie teruggekomen.
Het afhalen van het ontbijt ging voorspoedig, ware het niet dat alles al afgekoeld was. De zoete hapjes voor n deel bevroren en yogert en fruit ( heerlijk) zonder een extra beker om te mengen. Ook van de 3 beleg soorten, 1 plakje. Ham en kip geen probleem, maar 1 plakje kaas voor 2. Conclusie: ik miste aandacht van de keuken.

De kamer is stijlvol, prima bed en heerlijke douche. De aparte wc vonden we ook heel fijn.

Antwoord van management:Gereageerd op 16 januari 2022

Beste AnjabW5261FN, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! Wij waarderen dit enorm. Wij nemen uw feedback mee en pakken dit op met de keuken zodat wij ons kunnen blijven verbeteren in de toekomst. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Black Label Hotel Valkenburg

Beoordeeld op 7 januari 2022

Samen met mijn moeder heb ik gebruik gemaakt van de nieuwjaarsspecial. Vanaf station Maastricht loop je door de heuvels in 2,5 uur naar het hotel toe.
Aangekomen in het hotel zijn we vriendelijk ontvangen aan de balie en het inchecken gebeurde vrij snel.
Kamer is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Toilet is apart van de badkamer wat wij zeker als een + hebben ervaren. Voldoende handdoeken, koffie en thee, tv, WiFi, uitzicht naar buiten, zacht/stevig bed en inloop regendouche.

Ivm de huidige maatregelen hebben wij op de kamer gedineerd. Dieet wensen waren bij het inchecken doorgegeven, maar daar is door het keuken team niet goed naar gekeken.
Er was aangegeven dat persoon 1 geen paddenstoelen lust. Vervolgens bestond bij gang 1 de carpaccio (waar de paddenstoelen op de menukaart niet eens genoemd waren) voor de helft van t gerecht uit kantarellen.
De tweede gang was tweemaal biefstuk medium rare besteld en bij aankomst op de kamer geeft de bediening aan dat 1 biefstuk welldone is. ‘Of dit erg is?’
We hadden trek, terug sturen naar de keuken zou langer duren omdat we op de kamer zaten, en het andere biefstuk zou dan afkoelen. We hebben toen aangegeven dat het wel erg is, maar weggooien is helemaal zonde!
De chocolade taart maakte alles weer goed! Wat is die lekker.

Het ontbijt moest op een afgesproken tijdstip afgehaald worden ivm afstand houden met andere gasten.
Het afhalen was super geregeld en kon eenvoudig naar de kamer gebracht worden.
Maar waar het ontbijt uit bestond liet wel te wensen over. De afbak broodjes waren koud, net als t gekookte ei en het roerei. De yoghurt en fruit kwamen in 2 bekers wat onhandig te delen was met twee personen. Beleg voor de broodjes bestond uit maar 1 plakje van alles (voor 2 personen? Moet het er dan niet 2 van alles zijn?) en het gebak was bevroren.

Het verblijf op de kamer is echt heerlijk en de ligging van het hotel is perfect voor mensen die overdag de natuur in willen (en na afloop de kroeg opzoeken als het straks weer open mag na de lockdown). Maar voor het diner en ontbijt mag op dit moment vanuit het team iets meer aandacht zijn voor het naar de kamer gebracht wordt.

Antwoord van management:Gereageerd op 16 januari 2022

Beste Janiquemodder, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! Wij waarderen dit enorm.
We betreuren het ten zeerste dat uw diner en het ontbijt niet was wat u ervan verwachtte. Wij zullen deze feedback oppakken met de keuken. Wij hopen u desondanks nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Black Label Hotel Valkenburg

Beoordeeld op 1 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel, weinig daglicht in kamer en slechte verlichting (badkamer te donker). Lenzen uitdoen voor de spiegel met zo weinig licht is een uitdaging. Scrumbeld eggs bij ontbijt was koud, ondanks afspreken van een tijdslot

Datum van verblijf: december 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 5 januari 2022

Beste Janpieterw2022,

Hartelijk dank voor uw review!
We hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Ook onze excuses over de belichting in de bandkamer, dit gaan wij meteen oppakken.
Over het ontbijt geven wij door aan de desbetreffende afdeling om dit te verbeteren!
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in ons hotel!

Met gastvrije groet,
Team Black Label hotel