BESPAAR US$ 5
eDreamsUS$ 72
TravelocityUS$ 77
CheapTicketsUS$ 77
Beoordeeld op 18 januari 2021

Service was top. Verder was de kamer hygiënisch en het bed comfortabel. Gratis parkeren:)
Mindere punt: geen telefoon om te bellen naar receptie. Wel een app om bestelling te plaatsen voor restaurant.

Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad!

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 17 januari 2021 via mobiele applicatie

Hotel ziet er mooi uit van binnen. Industriële look. Regen douche is heel fijn!

Verder niet super goed omdat:

Kamer niet goed schoon - we kwamen aan bij inchecken en toen kregen we een vieze kamer. Nieuwe gekregen, maar ook niet super schoon. Ik heb een string tussen het bed gevonden en die was niet van mij !

Allergieën kennen zij hier niet goed: ik ben lactose intolerant en een geen varken. 1e keer fout en toen kregen we nieuw pakket. Weer met yoghurt, salami en ham...

Locatie is wel top!

Beoordeeld op 15 januari 2021

Voor de zoveelste keer geboekt bij Black Label en ik durf hardop te zeggen dat dit het fijnste hotel is in Valkenburg, vooral als je fietsfanaat bent. De kamers zijn top, de service is top, eten is top, de fietsen staan veilig binnen. Wat wil je nog meer !! Ik hoop dat de corona snel voorbij is zodat ieder weer volop mag genieten van wat jullie te bieden hebben. Sterkte in deze moeilijke periode.
Tot een volgende keer.

Kamertip: Achterkant aan de Geul is het mooiste.
Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Wat een top review! Wij zijn blij om te lezen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.
Wij hopen u dan ook snel weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 13 januari 2021

Ondanks Corona een super fijn hotel. De kamers zagen er goed uit, en waren heel schoon. Het eten was heel lekker en het ontbijt was ook zeer goed. Onze werkdag in Limburg kon niet beter beginnen. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

• Reistype: Reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 13 januari 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Fijn om te lezen dat uw werkdag niet beter kon beginnen!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, voor uw werkdag of lekker in uw vrije tijd.

Beoordeeld op 11 januari 2021

De kamer was mooi en ruim. Er is een lekkere regendouche en je kan ook de 'normale' douche gebruiken of een combinatie van beide. Vanwege de lockdown was er geen buffet, maar we konden beneden een uitgebreid ontbijt afhalen (roerei met spek - verschillende broodjes - verschillend beleg - yoghurt met fruit - jus d'orange - doet niet veel onder voor een buffet, je krijgt van alles wat en het was ruim voldoende voor twee personen). Tip: let op met snel opstaan uit bed, want de moderne bedlampjes (zien er wel cool uit hoor) zijn enigszins gevaarlijk, ik heb hard mijn hoofd gestoten en nu een wondje op mijn hoofd.
We hebben fietsen gehoord en dat waren prima fietsen. Werk wel van tevoren iets aan je conditie, want het Limburgse heuvellandschap maakt fietsen pittiger dan in de Randstad :)

Antwoord van management:Gereageerd op 13 januari 2021

Beste gast,

Aller eerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een review.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze ontbijt Take Away niks te kort kwam.
Het Limburgse Heuvelland is pittig om te fietsen op een normale fiets, ook voor de Limburgers zelf.
De volgende keer misschien toch maar kiezen voor elektrische !

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.