BESPAAR US$ 8
eDreamsUS$ 73
FindHotelUS$ 75
TravelocityUS$ 81
Beoordeeld op 10 januari 2021 via mobiele applicatie

Echt heel slecht en voor een nieuw hotel nu al achterstallig onderhoud. Hotel wordt geleid door een stel onervaren kinderen die echt geen idee hebben wat ze doen. Slecht ontbijt ondanks 13 x aangegeven te hebben geen vlees erbij mikken ze gewoon stinkende salami en ham bij de kaas. Avond eten beperkt en dat wat er geregeld wordt is echt zo slecht. Hamburger plein besteld want geen varkens en andere sausjes en rommel ivm allergie. Bij het afgeven even controleren maar vol de rommel erop en verzocht om een nieuwe. Zegt het beste kind: wacht u maar even dan vegen we het er even af???? Geen lichtknoppen bij het bed dus naar de voordeur om het licht uit te doen om dan in het pikkedonker op gevoel je bed op zoeken. Ik kom in veel hotels maar dit slaat echt alles.

Datum van verblijf: januari 2021
Antwoord van management:Gereageerd op 10 januari 2021

Dank voor uw feedback.

Jammer om te lezen dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest.
Zo juist hebben wij op uw feedback gereageerd die u ook heeft geplaatst via booking.com.

Team Black Label

Beoordeeld op 31 december 2020

Mooi hotel voor een redelijke prijs. Echter, de gangen zijn niet schoon te noemen, er ligt rommel op het tapijt. In de kamer is stof op de lampen te zien en bij de schoonmaak worden zaken als thee niet bijgevuld. Het beloofde Nespresso apparaat, zoals op de foto’s te zien is, blijkt een water koker te zijn.... Als laatste was het ontbijt ronduit slecht. We zijn twee nachten verbleven en beide ochtenden hebben we een halfuur gewacht tot het ontbijt klaar was om af te halen. Een excuus of uitleg hierover werd niet gegeven. Daarnaast was het personeel van het ontbijt op de tweede dag niet bepaald vriendelijk. Het geven van een kopje koffie was al bijna te veel gevraagd. Verder was het ontbijt op de tweede dag vergeleken met de eerste dag incompleet. Er was geen sapje en slechts één ei voor twee personen geleverd. Dit ontbijt was absoluut geen 15,50 per persoon waard!
Al met al dus best oké, maar er zijn zeker verbeterpunten mbt gastvrijheid en ontbijt.

Beste gast,

Bedankt voor uw review en tips.

Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende persoon.

Beoordeeld op 31 december 2020 via mobiele applicatie

Opzich oké, maar kan echt beter. Kamers prima maar qua uitrusting erg karig (bv geen nespresso zoals op de foto's, maar 2 theezakjes die niet werden bijgevuld).
Ontbijt kon om 10 uur worden opgehaald maar werd twee keer een half uur te laat geleverd.
Personeel niet bijzonder vriendelijk.
Al met al prima maar niet wat de website doet verwachten.

Beste gast,

Jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Beoordeeld op 25 december 2020 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met industrieel ontwerp aan de Geul vlakbij centrum en prachtige natuur. Supervriendelijk personeel wat zich echt inzet voor de gasten.
Heerlijke bedden, fijne badkamer en eigen koelkastje en koffiezetapparaat op de kamer.

Beste gast,

Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij doen inderdaad ons best om ons goed in te zetten voor de gasten.
Fijn dat u dit ook heeft opgemerkt.

Wij verwelkomen u graag een volgende keer!

Sam Huberts

Beoordeeld op 14 december 2020

We hadden opnieuw een fijne kamer met uitzicht op de Geul. Heerlijk bed, comfortabele douche en apart toilet. Door corona een driegangendiner zondr al te veel keuzes. Maar het was uitzonderlijk lekker!

Kamertip: Uitzicht op Geul is leuker dan andere zijde.

Beste gast,

Bedankt voor de fijne review!

Wij hopen u graag opnieuw te verwelkomen in ons hotel.