TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Lift werkte niet en met de routeplanner kom je niet bij het hotel. Bij het ontbijt zat er per dag verschil in aankleding. Ene keer wel bakje voor jam en de dag erna ontbrak het het bakje om de jam in te doen en moest je het op je bord scheppen. Kamers zijn wel gehorig en omdat de airco moet aanblijven is de kamer koud en wordt je snel verkouden.

Beoordeeld op 10 september 2019

Prima modern hotel, slechts 1 km. van de eetgelegenheden in Valkenburg. Prima bed, mooie kamer, design modern. Prachtige omgeving voor wandelen en fietsen. Ontbijt is prima. Lift naar 2e etage. Vriendelijk personeel. Geen instructieboek op kamer, maar bij receptie kunnen ze je alles vertellen hoe bijv. TV en speciale welness douche te bedienen. Beveiligde fietsenstalling met veel stopcontacten om e-bikes op te laden.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben 3 dagen (2 nachten) hier geslapen. Bedden zijn fantastisch, kamers zijn ruim. Wel wat gehorig door de redelijk sobere maar hippe inrichting. De ijzeren meubelen die worden aangeraakt in andere kamers galmen door en ook stemmen/lachen klinkt door. De kamer is behoorlijk donker omdat er maar één smal raam is. Met het licht aan is het meteen sfeerloos. Een dimmer is minder felle lampen zouden kunnen helpen.

Ontbijt eenvoudig maar prima, maar die ene koffiemachine zorgt voor een continue file bij het buffetje. Daarbij is de ruimte beneden (zowel ontvangst, receptie, ontbijt/dinerruimte en bar) erg gehorig. Op zaterdag was er een grote groep wielrenners waardoor wij elkaar nauwelijks konden verstaan. Veel zitplaatsen zonder leuning (je zit op een bank): dat is even prima maar niet als je lang moet zitten (diner).

Personeel doet z'n best, maar het management hebben we op zaterdag alleen maar aan het bier gezien buiten. Dat vinden wij geen voorbeeld.

Mooie aanbiedingen op t terras: 2 bier en een borrelplank voor 10,50.

Hotel ligt rustig. Wij hebben ondanks de vele wielrenners en het evenement er nauwelijks iets van gemerkt.

Schoonmaak was nieuwe shampoo etc vergeten maar dat werd keurig opgelost. We hadden helaas wel vieze kopjes van de vorige bezoekers.

Uitvalsbasis prima voor wandelingen. Prijs is dan ook prima als je kijkt wat je er voor krijgt. Er ligt een parkeerplaats die dichterbij is dan de website vermeldt: je moet nog wel goed zoeken naar zowel het hotel als de ingang.

Wij zouden weer boeken, maar wel voor een aanbiedingsprijs.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Super mooi, nieuw, modern, designhotel. Alles wat je nodig hebt en meer nog is aanwezig. Heerlijk bed en lekker ontbijt. Ook in de avond goede muziek met dj en lekkere hapjes. We komen nog zeker terug.

Beoordeeld op 7 september 2019

Heel mooi en modern nieuw hotel. Schone en ruime kamers en prima locatie. Zeker een aanrader! Ontbijt was ook goed. Enige minpunt is dat er geen parkeerplek is dus je openbaar moet parkeren tegen betaling.