Travelocity
BESPAAR US$ 3
Gratis annuleren tot 20-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
ZenHotels.com
Agoda.comUS$ 66
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben 1 nachtje overnacht bij Le Bistro. De kamer was eenvoudig en de bedden waren oke. De douche werkte goed en was redelijk schoon. De locatie is wel midden in het centrum van Valkenburg. Het is dus prima om hier voor een nachtje te logeren.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een nachtje in dit eenvoudige hotel boven restaurant le Bistro in het gezellige auto-vrije centrum van Valkenburg. Fijne locatie om Valkenburg te verkennen. Men deelt een WC en badkamer per etage. Dit was voor ons geen enkel probleem. Parkeren kan op ongeveer 5 minuten lopen. Is wel behoorlijk duur: € 10,- per dag.
We werden netjes ontvangen door t vriendelijke personeel.
Kamers zijn netjes, maar sober. We misten de afstandsbediening van de TV, maar verder was alles prima. Het ontbijt was ook goed.
Enige nadeel was dat er tot ver na 3 uur in de nacht muziek, luide gesprekken en geschuif met meubilair te horen was vanaf de straat. Wrsl. is een kamer aan de achterzijde stiller.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018

Als je wilt dat je uit eten avondje redelijk verpest wordt bestel dan mixed gril voor twee personen dat valt je mond bijna open als het uitgeserveerd wordt heel slecht de sate,het z.g biefstuk het ziet er niet uit alsof alles bij elkaar in de frituur is geweest de olie ligt nog op het bord check dan ook nog de rekening deze was in ons geval hoger dan de prijzen die werden aangegeven deze werden door de ober alsnog gecorrigeerd.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel midden in het centrum van Valkenburg (autovrije zone). Kleine gezellige kamers. Goede douche. Ontbijt is niet uitgebreid maar wel lekker. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk om de kerstmarkt van Valkenburg te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Wij hebben hier 1 avond geslapen en het is precies wat je moet verwachten van een 2 sterren overnachting.
Alles was zeker schoon, en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk, het personeel is ook zeker behulpzaam en vriendelijk.

Als ik toch een minpuntje moet doorgeven, je kan hier niet eten met een maagverkleining, de menu's willen ze niet aanpassen, dan moet ik maar een kindermenu eten, friet met kipnuggets of een frikandel, dat vind ik echt slecht.

Kamertip: Alleen slapen en op doorreis, zeker een aanrader.
Datum van verblijf: juni 2017