“Culinair, gastronomisch genieten!”
Beoordeling van Daelhemergroeve

Daelhemergroeve
Geclassificeerd als nr. 16 van 151 Restaurants in Valkenburg
Beschrijving: Een uniek restaurant in een echte mergelgroeve, ofwel grot. Dit restaurant is één van de meest bijzondere restaurants van Nederland. Het is het enige ondergrondse a la carte restaurant waar u culinair wordt verwend met pure smaken. Een topteam staat er voor u klaar om u te verwennen. Hier gaat u heen voor een romantisch diner voor twee of voor een heerlijke avond uit met uw beste vrienden. Gerechten uit de streek met pure smaken vullen de maandelijks wisselende menukaart. Hier wordt met passie voor u gekookt vanuit een open keuken. U verwent uzelf met een bezoek aan dit unieke restaurant! De Daelhemergroeve is en unieke én culinaire beleving.
19 november 2017 beoordeeld

Super speciale, sfeervolle en aangename locatie...in een grot! We hebben er een 4 gangen verrassingsmenu gegeten met aangepaste wijnen en deze was fantastisch lekker! Wijn paste perfect bij het gerecht, de smaken werden mooi opgebouwd en we kregen er een super uitgebreide en interessante uitleg bij. Een absolute aanrader voor wie graag en lekker eet! Dit is geen restaurant waar je binnen het uur weer buiten komt, maar waar je gerust de tijd kan nemen om te dineren, wil je het wat sneller of juist nog trager, zeg het gewoon ze houden met alles rekening! Wij waren zo onder de indruk van zowel locatie als keuken dat we diezelfde avond voor de dag erop weer een tafel vastgelegd hebben. Ook de dag nadien hebben wij diezelfde menu gekozen en we hebben een heel andere menu voorgeschoteld gekregen die weer super lekker was! Wij komen speciaal voor dit restaurant zeker nog eens terug naar Valkenburg.

Datum van bezoek: november 2017
Aschwin G, Eigenaar van Daelhemergroeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017

Wij vonden het geweldig dat we u twee dagen na elkaar hebben mogen verwennen, wat een eer! Heel erg bedankt en graag tot weerziens!

11 november 2017 beoordeeld

Zeer de moeite waard. Verse producten waren duidelijk te proeven. Porties niet al te groot, maar wel zeer goed. Kundig en vriendelijk personeel. Locatie super en ambiance!

Datum van bezoek: november 2017

Bedankt voor de mooie review op TripAdvisor!

5 november 2017 beoordeeld

Het eten was heerlijk! Het personeel heel vriendelijk en de locatie in de grot is gewoon in een woord geweldig en uniek!

Datum van bezoek: november 2017

Super om te mogen lezen, bedankt voor uw waardering!

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij nieuw, opkomend restaurant. Enthousiaste medewerkers, unieke locatie.
Uitstekende gerechten van dagverse producten, groentes uit eigen moestuin, goede combinaties van gerechten.
Prijs-kwaliteit verhouding mooi in balans, niet te duur en niet te goedkoop.
Zeker een aanrader, en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2017
11 oktober 2017 beoordeeld

Eten niet slecht, maar ongelooflijk wachttijd tussen gerechten.
Kleine porties, weel duur.
Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Daelhemergroeve bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg

In Daelhemergroeve geweest? Deel je ervaringen!