Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 86
Hotels.comUS$ 79
eDreamsUS$ 86
TravelocityUS$ 79
Orbitz.comUS$ 79
CheapTicketsUS$ 79
Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Leuk Hotel, wel jammer dat de kamers erg lawaaierig zijn. Extra bijbetaling voor het ontbijt, simpel maar goed.
De tournedos met kruidenboter was erg lekker.
Kleine tip, zorg de volgende keer dat de borden van de hoofdgerechten ook warm zijn!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in hotel Valkenhof .
De kamer was prima schoon en mooi ingericht. De badkamer is erg klein en de kamer wordt er snel vochtig door.
Een groot nadeel is het gebrek aan een airco, het was 26 graden buiten toen wij er waren en dan is het al snel te warm binnen!
Verder ga je door een klein gangetje de trap op, waardoor het een beetje voelt alsof je naar een zolder gaat. Je kunt niet bij het hotel parkeren, dat moet in het centrum voor 10 euro per dag, of wat wij hebben gedaan bij t station voor 5,75 per dag. Dit was 1km lopen.
De ligging van het hotel was perfect. Midden in het centrum, hele leuke sfeer ! Je kunt eten in het hotel/restaurant en dat was echt heerlijk! De spareribs waren helemaal top. De bediening is ook heel snel en vriendelijk . Het ontbijt is prima, maar vonden wij wat prijzig voor wat je kreeg (€11,- p.p).
Alles bij elkaar een prima hotel, de kamers zelf niet heel bijzonder, maar wel een unieke ligging midden tussen alle gezellig restaurantjes/barretjes.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is prima, een goede prijs kwaliteit verhouding en het lijkt precies op de foto’s. Het is niet groot, maar goed te doen.
Ideaal midden in het centrum, overal gemakkelijk te voet naar toe. Het hotel is tevens ook een restaurant waar ontbijt lunch en diner geserveerd wordt. Staat als erg goed bekend.
Rond 23.00 uur wordt het terras op geruimd dus zijn beneden geen mensen meer.
Het gebouw is erg gehorig, maar geen last van gehad. Omdat het midden in het centrum ligt is er savonds en snachts wel geluid, dus als je daar niet goed tegen kunt raad ik aan om oordoppen mee te nemen. met de ramen open veel geluid, maar dicht hoor je bijna niks meer.
Parking ‘t Centrum is dichtbij, daar betaal je maximaal 8€ per dag en is op loopafstand (5min). Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Locatie perfect (in hart uitgaanscentrum)
Kamer sober (kleine slaapruinte)
Standaard ingericht
( bed, bureautje, tv en ventilator)
Badkamer prima in orde.
Goede douche, schone handdoeken, shampoo.
Gehele kamer schoon.
Uitzicht op uitgaanscentrum.
Onze kamer op tweede verdieping.
Bereikbaar per trap. Geen lift.
Onze koffer werd voor ons naar biven gedragen.
Indien slecht ter been geen aanrader ivm beklimmen trap.
Ontbijt prima in orde. Ontbijtbuffet standaard met koffie, thee, jus, brood, hartige en zoet broodbeleg, cornflakes, vruchtenyogert.
Ontbijt voor 11 euro bij te boeken.
Kamerprijs afhankelijk van seizoen.
Hotel heeft geen parkeerplaats.
Op 10 minuten lopen is er een parkeerplaats voor 8 euro per dag.
Betaald parkeren iedere dag van 11 tot 20 uur.
Hotel niet per auto bereikbaar. Is in voetgangers gebied.
10 minuten lopen naar trein/bus station.
Uitstekend restaurant (steakhouse) met spareribs voor mij in mijn top 3.
Snelle en vriendelijke bediening.
Prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 april 2019

Het hotel ligt boven het grote restaurant met (verwarmd) terras en heeft kamers van verschillende grootte. Ik heb twee nachten de kleine kamer op de derde etage gehad en het er prima naar mijn zin gehad met een mooi uitzicht op de s'avonds verlichtte kasteel ruïne. De kamer bezat alles wat ik nodig had, wifi (onbeveiligd) werkte uitstekend. Alleen de tv gaf slechts redelijk beeld bij NPO1; maar goed ik kwam ten slotte niet naar Valkenburg voor de TV. Ontbijt was uitstekend!

Let op, voor mensen die niet van traplopen houden kan het onhandig zijn dat er geen lift is.

Kamertip: Centraal gelegen hotel met comfort voor comfortabele prijs!
Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde alleen