Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Bij het boeken werd medegedeeld dat de kamers klein zouden zijn. Ok daar dan niets over. Bij aankomst door het drukke restaurant naar je kamer waar bij je smalle trappen naar boven moet om er te komen welke niet voor mensen met extra oversize is te doen. De bezemkast gaat open en het overheerlijke geur van vet/baklucht, waar je boven slaapt krijg je mee. Bedden van super hoge kwaliteit in 1840 met spiraalveren klonk ook nog uit die tijd en lagen dus nog slechter dan verwacht. Rond 23.00 kwam de wasmachine nog een paar x aan en werd je dus wakker van. Ook het matras stak op meerdere plaatsen zijn uiting uit en deze kwamen op je lichaam ten uiting. In de ochtend schoonmakers die beneden bezig waren en aldaar een apparaat aan zetten waardoor je weer wakker werd na al weinig slaap te hebben gehad. Ontbijt? Deze is prima. Niets dan lof, Smakelijk en vriendelijk verzorgd door de mensen. Mijn beklage gedaald de volgende dag over d bezemkast, maar werd niets mee gedaan. Al met al een slechte beoordeling over kwaliteit kamer, ligging qua lawaai en matrassen uit jaar 0 waardoor je rugpijn kan oplopen. Hotel in hartje Valkenburg, mooie locatie en volle restaurants is hier super. Kamer boeken op room 6. Een dikke not to do.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Nette en vriendelijke ontvangst. Personeel nam de tijd om alles uit te leggen en te laten zien.
Het hotel ziet er erg trendy uit! Je kunt zien dat ze hun best hebben gedaan op het uiterlijk in combinatie met deze tijd.
We hadden een kamer helemaal bovenin, helaas alleen te bereiken via de (krakende, smalle) trap. Er is geen lift aanwezig, dus niet geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn.
Kamertje was erg knus, badkamer was meer een verlengd toilet. Desalniettemin hebben wij daar weinig last van gehad. Kamers zijn wel vreselijk gehorig! Voor 1 nacht prima, maar voor een langere tijd zou ik dat minder prettig vinden. De drie ramen in de kamer die open konden, gaven mooi uitzicht over de straatjes binnen in het stadje van Valkenburg, heel gezellig!
Als je het hotel uitloopt, sta je direct midden in het stadje! Je kunt direct een plekje nemen op een van de vele terrasjes. Wat ons opviel is dat op een gewone woensdag avond, buiten de vakanties om, het hele plaatsje leeft tot in de nacht.

Het enige wat erg vervelend was, dat de overbuurman van het restaurant tegenover het hotel zijn terras smorgens tussen 05;00-05:30 al aan het klaarzetten (slepen!) was. Hierdoor werden wij abrupt uit onze slaap gehaald. Wat een herrie! Te belachelijk voor woorden, maar hier kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Wel raar!

1 ding waar wij ons toch mee bezig gehouden hebben; waarom staat er een asbak op de kamer? Volgens mij is het een rookvrij hotel..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk weekend gehad in Hotel Valkenhof, gelegen in het gezellige bruisende centrum. Trendy aangekleed met vele leuke hangplantjes.. Vriendelijke ontvangst, mooie kamer en heerlijk bed. Personeel werkt hard maar blijft vriendelijk, vrolijk en oprecht! Niets is teveel. Ondanks centrale ligging geen last van lawaai gehad, zodra je de ramen sluit is het (bijna) helemaal stil. Super lekker diner (tournedos truffel paddestoelen), en dit terwijl het hele restaurant vol zat toch zo’n kwaliteit.. ‘s avonds gezellig geborreld op het terras.. veilige plek om de racefiets te stallen en ook voor mijn laptop was er een plek in een kluisje van het personeel toen we al uitgecheckt hadden.. Alles klopt gewoon! We hebben meteen gereserveerd voor volgend jaar! Dankjulliewel!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 december 2017

Een leuk verblijf gehad, jammer dat het weer heel slecht was. Centrale gelegen, kleine maar propere kamers, vriendelijke personeel... ontbijt is niet inbegrepen maar hun prijs valt best mee. De trap is een nadeel voor veel mensen. Hun restaurant is ook gezellig en het eten is lekker.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier met vrienden een nacht overnacht en uiteindelijk beter dan verwacht.
Goede ontvangst met uitleg waar de kamers te vinden.
Kamers niet erg ruim, maar wel schoon. Kleine badkamer met toilet en douche. Ben zelf 191 en dat ging net goed. Bedden liggen lekker.
Tv aanwezig. We sliepen helemaal bovenin. Kan een voordeel zijn in verband met het geluid van de terrasjes om het hotel heen. Deze zijn tot na 2en geopend en worden rond 6 uur in de ochtend weer opgebouwd.
Het ontbijt is ruim voldoende en was lekker. Het avondeten blijkt ook erg lekker te zijn, maar we hebben ergens anders gezeten.
Valkenburg is erg gezellig en voor 1 of 2 nachten is dit hotel dan prima. Voor rust moet je ergens anders naartoe

Datum van verblijf: augustus 2017