TripAdvisor
Valkenburg
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“250 verschillende pannenkoeken ”
Beoordeling van Pannenkoekenparadijs

Pannenkoekenparadijs
Geclassificeerd als nr. 45 van 155 Restaurants in Valkenburg
Beschrijving: Pannenkoekenrestaurant, keuze uit ruim 250 verschillende pannenkoeken. Ons menu beidt verder nog heerlijke huisgemaakte soepen en verse (maaltijd)-salades. Zeer kindvriendelijk, onze menukaart biedt een ruime keus in kinderpannenkoeken en ze krijgen muntjes bij het eten waarmee ze leuke cadeautjes kunnen uitzoeken. Natuurlijk is er ook een leuke kinderspeelruimte in onze zaak. Een plezier voor de hele familie!
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras weliswaar bij een druk kruispunt. Toen wij er waren was het mooi weer. Binnen is ruim en makkelijk voor groepen.
Ik had de Indonesische pannenkoek en mijn vriendin de Griekse. Ze wáren beiden lekker en het proberen waard. Je kan kiezen uit 250 verschillende pannenkoeken. Al met al het proberen waard.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo’n typisch toeristisch restaurant op een drukke locatie aan de doorgaande weg. Pannenkoeken verleidelijk en altijd lekker. Maar hier niet bijzonder. Pannenkoek was voor de helft gevuld en wafel smaakte naar olie. Personeel was meerdere malen niet heel vriendelijk. Zou het niet aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Hier 2 jaar geleden geweest, toen was het heel goed. Nu weer een weekje in Valkenburg en dachten we gaan daar weer lekker eten. Ten eerste moesten we heel lang wachten voor er eindelijk iemand van de bediening kwam. Ze lopen je straal voorbij, we hoorden om ons heen daar allemaal mensen over klagen, terwijl het helemaal niet zo druk was. We waren met 4 personen, maar eten werd helemaal niet tegelijk gebracht.Na het eten kwam een jongen de tafel afruimen, die er helemaal met zijn hoofd niet bij was. Hij vroeg "willen jullie nog wat drinken", wij zeiden nee we willen wel graag ijs. Zegt hij "ijs?...en keek ons aan van moet dat...Hij zei " o een bolletje ofzo?" We zeiden nou gewoon graag een nagerecht van de kaart...Hij "o oke, dan zal ik die wel halen", waarna hij met 1 kaart aankomt en zegt o ik heb er maar 1, dan moet je maar omstebeurten kijken...Later bracht hij het ijs en zegt "hier heb je alvast 2" en loopt weer weg en gaat pannenkoeken rondbrengen. Na een tijdje krijgen we de 2 andere sorbets die al bijna gesmolten waren. Ze hadden er gewoon al die tijd gestaan. Ondertussen hadden de anderen aan tafel het al bijna op. We wilden dit eigenlijk bij het betalen aangeven, maar kregen we niet eens de kans voor...de eigenaar(?denken we), was ondertussen gewoon met andere klanten aan het praten en keek ons niet eens aan. Heel onpersoonlijk, voor ons niet weer, ondanks dat de pannekoeken wel heel lekker waren.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Prachtige locatie maar door personeel tekort helaas overal en ook hier personeel nogal te wensen. Pannenkoeken (deeg-meel) verschillen iedere keer van smaak. Kan dus voorkomen dat ze niet zo lekker zijn. Misschien was eigenaar niet aanwezig. Heel verschillende variatie mogelijk en ook half-half verschillend beleg.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot pannenkoekenrestaurant met grote keuze in pannenkoeken, zoet of hartig. Voor de kinderen een winkeltje waar ze de kleuros die ze bij hun pannenkoek krijgen kunnen inleveren.
Vriendelijke en snelle bediening en heerlijke pannenkoeken!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pannenkoekenparadijs bekeken, bekeken ook

In Pannenkoekenparadijs geweest? Deel je ervaringen!