Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Agoda.comUS$ 141
Beoordeeld op 21 juli 2019

We zijn hier voor een korte vakantie geweest van ivm gebonden aan een scootmobiel was dit een geweldige oplossing. De eigenaren waren zeer vriendelijke mensen en zeer gastvrij. Het appartement waas wij zaten was ruim en zeer netjes en schoon, zeker voor herhaling vatbaar

Kamertip: Appartement is gelegen in een rustige straat op ongeveer 500 meter van het centrum
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtige appartementen, schoon en mooi ingericht. Goed sanitair. Hele vriendelijke gastvrouw.
De appartementen liggen in een rustig gedeelte maar binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van Valkenburg. Er is een brasserie bij, deze sluit om 18 uur. We hebben daar niet gegeten maar het zag er wel goed uit.
Echt een aanrader als je een plek zoekt in Valkenburg.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 januari 2018

Hele vriendelijke en gastvrije mensen, en wat een supermooie kamers!!
Heerlijk rustig gelegen maar je zit op loopafstand van het drukke centrum, geweldige locatie.
Uitstekend ontbijt en wat een gastvrij onthaal.
De volgende keer dat wij naar Valkenburg gaan zeker weer hier

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam verblijf in het appartement. Ruim en comfortabel voorzien van alle gemakken. Ook in de bijbehorende brasserie heerlijk gegeten. Alles nog versterkt door de vriendelijke mensen bij de ontvangst en tijdens het verblijf. Een echte aanrader voor een verblijf in Zuid Limburg.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Mijn appartement was modern, ruim, schoon en fris. Heerlijk douche, lekker bed, mooi uitzicht. Ontbijt was prima. Ontvangst zeer vriendelijk. Rustige locatie op loopafstand van het centrum. Ik kan niets negatiefs verzinnen, Leonardus is absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken