Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

RemcoL41
Geslaagde familiedag

Jim K
Valkenburg, Nederland
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 14 oktober 2020

Ik woon zelf in Valkenburg, maar heb er voor gekozen om een ons jaarlijkse familie-uitje extern te laten organiseren. Ondanks alle beperkingen die de huidige tijd met zich mee brengt, was alles prima geregeld en hebben wij een erg geslaagde dag beleefd waar alle leeftijdsgroepen positief op terugkijken.

Zeker aan te raden als je jouw dagje Valkenburg goed geregeld wil hebben!

Beoordeeld op 13 oktober 2020

Het was tot in de puntjes geregeld. De communicatie was uitstekend. Het duidelijk en helder. Helemaal top

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2020

Paar weken geleden contact gehad en ondanks de huidige corona maatregelen toch een gevarieerd en verrassend programma aangeboden gekregen.
Toen we uiteindelijk aan kwamen in Valkenburg werden we enthousiast ontvangen door Rik die ons vervolgens naar de grotten heeft gebracht. Hier stond een vaag iemand ons op te wachten.. hij heeft ons uiteindelijk meegenomen op een spannende tocht.

Toen de adrenaline gezakt was, hebben we afgesloten met een stadswandeling inclusief proeverij.

Alles bij elkaar gewoon top geregeld!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

Fijne mensen die de boel strak hebben georganiseerd!

Fantastische Limburg ervaring

Dank je wel Sharron & Camiel

Beoordeeld op 18 september 2020

Telefonische afspraken worden niet nagekomen. Ze benaderen je vervolgens aanvallend en alles behalve klantvriendelijk. De spullen stonden niet eens klaar en dit gezeik heeft ons uiteindelijk de helft van de tijd gekost.. Het is echt belachelijk hoe ze met je om gaan! Wij komen hier dus nooit meer!!

Datum van activiteit: september 2020
camiela2014, Eigenaar van Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2020

Beste Romy,

Wij doen uitermate ons best om elk uitje tot een groot succes te maken. Wij vinden het dan ook heel vervelend om te horen dat jullie niet tevreden waren over onze dienstverlening. Na contact met jullie zijn we gelukkig tot een passend oplossing gekomen waardoor we dit struikelblok alsnog gepast en naar jullie tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Hopelijk nog eens tot ziens in Valkenburg,

Groeten,

Camiel