Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
RemcoL41
Super dag in Valkenburg met zakelijke relaties

Recentelijk een dagtripje naar Valkenburg gemaakt met een kleine groep zakelijke relaties. Een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
remcoh197
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 21 juli 2020

Met onze (volwassen) kinderen en partners een zeer interessante rondleiding gehad in de Mergelland Groeve. We hebben de "OORLOGSRONDLEIDING DOOR DE GROTTEN" gedaan met Jeu als zeer ervaren gids.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

De mysterieuze stadswandeling was echt top ! Hebben veel gelachen sjeufke is de max !
Escape room erna gedaan was ook top !
Wij zijn Valkenburg jullie hebben dit goed gedaan

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020

We zijn 2 dagen met 14 personen in Valkenburg geweest e.e.a. samen georganiseerd met wij zijn Valkenburg, e.e.a. was goed georganiseerd we hebben genoten van ons verblijf in Hotel Voncken, alle activiteiten zoals de mergelworkshop, de spooktocht, de wandeling met een komische gids en de mountainbiketocht in de grot, ook hebben we genoten van de overheerlijke lunch in de grot, shared diner bij Bistro Beleef en de lunch bij la bocoque.
Het was gewoon in één woord geweldig en we hebben er samen enorm van genoten. Iets om samen mooi op terug te kijken. Groep Spanjer Projectafbouw bv uit Enschede

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

De communicatie met Wij Zijn Valkenburg vooraf verliep heel goed. Ze hebben een grote variatie aan activiteiten waarvan wij er 3 hadden geboekt. Alles was goed geregeld. Ten eerste hadden we een rondleiding in de gemeente grot. ‘Schuilen in de Oorlogstijd’ . Een echte aanrader! Zeer interessant en goede gids.
Als tweede hadden we een kookworkshop bij hotel Voncken. Goed ontvangst en we hebben heerlijk gegeten. Maar we konden niet echt spreken over een kookworkshop. Het was meer een kijkje in de keuken.
Als laatste zijn we naar een escaperoom geweest. Wederom goed ontvangst en erg leuke kamers.
Al met al zijn we zeer tevreden.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020

Een super en goed verzorgd eindejaarsfeest gehad. Van te voren was de communicatie heel helder en duidelijk. De organisatie was altijd bereikbaar en dacht altijd mee. Tijdens de avond zelf ook geen omkijken gehad, alles was tot in de puntjes verzorgd. In samenwerking met locatie De Post in Valkenburg verliep alles op rolletjes. Super!
We zullen in de toekomst zeker de hulp van WijzijnValkenburg inschakelen.
De catering was subliem, eten was heerlijk. Een dikke aanrader om een te gek feest te organiseren!

Datum van activiteit: december 2019