Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
RemcoL41
Super dag in Valkenburg met zakelijke relaties

Recentelijk een dagtripje naar Valkenburg gemaakt met een kleine groep zakelijke relaties. Een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
remcoh197
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 26 oktober 2018

Een goed georganiseerd weekend. In Valkenburg kan je eigenlijk alles makkelijk te voet bereiken, wat het uiteraard leuk maakt om als groep samen een perfect weekend door te brengen.
Het ons voorgesteld programma gaf ons een uitstekende kijk op Valkenburg, zijn geschiedenis en een levendig stadje. Tevens was de nodige tijd voorzien tussen de verschillende activiteiten om even op adem te komen en een fijn groepsmoment te hebben.
Prima organisatie en de uitstekende en bevlogen gids op zondag was zeker een meerwaarde voor de Bourgondische wandeling.
Na 2 dagen verblijf kunnen we stellen dat we eigenlijk Valkenburg leren kennen hebben en het in elk geval kunnen aanbevelen aan onze vrienden en families.
Dank aan de organisatie

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Wij hadden een schitterende dag, mede dankzij het weer.
De voorziene activiteiten waren erg leuk. We hebben er van genoten.
Er liep wel even iets fout, maar gelukkig werd dit door de organisatie opgelost.
Communicatie kon voor ons nog iets beter.

Beoordeeld op 9 oktober 2018

'Wij zijn Valkenburg' heeft alles geweldig voor ons geregeld. Ze hebben ons van begin tot eind altijd ondersteund en meegedacht in welke activiteiten voor ons het beste waren. Top service! Daarbij hebben wij ook heel erg genoten van de activiteiten. Ik zou 'Wij zijn Valkenburg' dan ook zeker aanraden voor groepen die van plan zijn naar Valkenburg te gaan!

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Eind september hebben wij een personeelsuitje gehad wat van begin tot het eind perfect geregeld was. Wij hebben het als zeer prettig ervaren dat wij de hele dag van de ene naar de andere locatie werden begeleid door het enthousiaste en ervaren team van Wij zijn Valkenburg. Een echte aanrader om dit team te betrekken in de organisatie van een dagje uit. Bij twijfel gewoon doen!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer geslaagde dag mede door tussenkomst van "Wij zijn Valkenburg" die de rondtocht door Valkenburg geregeld hadden.TOP en dank namens allen.

Datum van activiteit: september 2018